اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال/

سپاهان برد؛ شاگردان حبیبی باختند

خبرگزاری فارس: در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال تیم سپاهان به برتری دست یافت اما تیم ثامن مشهد با مربیگری علیرضا حبیبی برابر ثامن سبزوار شکست خورد تا تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.

سپاهان برد؛ شاگردان حبیبی باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف به پایان رسید.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم هندبال سپاهان میهمان تیم شهرداری تبریز بود که توانست با شکست این حریف دست پر به اصفهان بازگردد.

شاگردان مجید رحیم‌زاده که دو شکست متوالی را طی دو هفته اخیر متحمل شده بودند، در این دیدار با نتیجه نزدیک 27 بر 26 پیروز میدان شدند.

در مهم‌ترین دیدار این هفته که نتیجه آن برای ورزش دوستان اصفهانی از اهمیت بالایی برخوردار بود، تیم هندبال ثامن مشهد که هدایت آن بر عهده علیرضا حبیبی سرمربی سابق تیم سپاهان است، برابر تیم هم‌خانواده‌اش ثامن سبزوار مغلوب شد.

در این دیدار که برد تیم ثامن مشهد قهرمانی این تیم را تضمین می‌کرد، تیم ثامن سبزوار با نتیجه 29 بر 22 به برتری دست پیدا کرد تا هر دو تیم ثامن 26 امتیازی شده و به طور مشترک صدرنشین شوند.

با نتایج به دست آمده دو تیم ثامن سهمیه  حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده را کسب کردند وتیم سپاهان از انجام این مهم بازماند.

به گزارش فارس، نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

ثامن‌الحجج مشهد 22 – ثامن‌الحجج سبزوار 29

شهرداری تبریز 26 – سپاهان 27

کاسپین قزوین 36 – مس کرمان 29

نیروی زمینی 30 – ستاره فروغ کرمان 27

انتهای پیام/63006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول