اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با فارس:

یک پنالتی برای سایپا شمال گرفته نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سایپا شمال درباره داوری دیدار سایپا شمال و نماینده یاسوج گفت: از تیم داوری به جزء یک صحنه که پنالتی 100 درصد بود هیچ مشکلی ندیدم و در مجموع داوری خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

یک پنالتی برای سایپا شمال گرفته نشد

نادر دست‌نشان سرمربی تیم سایپا شمال پس از بازی تیمش مقابل شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر اظهار داشت: بازی خوبی را بازیکنانم ارائه کردند با توجه به اینکه پنج بازیکن اصلی تیم را به علل خاص در اختیار نداشتیم توانستیم با یک کار حساب شده تیم صدر جدولی یاسوج را شکست دهیم.

وی ادامه داد: از ابتدای بازی تیمم سوار بر بازی بود چندین موقعیت را مهاجمان تیمم از دست دادند البته بخت امروز با دروازه‌بان حریف یار بود.

سرمربی تیم سایپا شمال درباره پرداخت‌نشدن قرارداد بازیکنان از سوی شرکت سایپا شمال خاطرنشان کرد: شما یک نگاه به تیم‌های حاضر در لیگ بیاندازید، می‌بینید که چطور بیشتر تیم‌ها از سوی مسئولان شهری و استانی مورد حمایت قرار می‌گیرند چرا مسئولان حتی یک نیم‌نگاهی به تیم سایپا شمال ندارند.

دست‌نشان درباره داوری این دیدار افزود: از تیم داوری به جز یک صحنه که پنالتی 100 درصد بود هیچ مشکلی ندیدم و در مجموع داوری خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که تا پایان فصل سایپا را در جدول چگونه خواهد دید، عنوان کرد: تیم سایپا یک تیم ریشه‌ای است یعنی از لیگ‌های دسته پایین‌تر در شهرستان شروع کرده و با سرمایه‌گذاری مهدی پیروزرام تا به این جا رسیده و مدیرعامل تیم زحمات زیادی را برای این تیم کشیدند، تا هفته بیستم در رده دهم جدول رده‌بندی قرار داشتیم.

وی اضافه کرد: با یک برد سه پله صعود کردیم که این خود جای امیدواری داشته و مطمئنا با دعای خیر مردم و همت بازیکنان بتوانیم به رده‌های بالا صعود کنیم.

سرمربی سایپا شمال در پایان افزود: اگر شرایط مالی تیم از سوی شرکت سایپا حل شود مطمئن باشید که نتایج بهتری را می‌توانیم در این بازی‌های باقیمانده به دست آوریم چرا که در فوتبال تا لحظه آخر می‌توان به صعود امیدوار بود.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول