اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت برگزار می‌شود

کلاس داوری و مربیگری درجه سه شنا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان گفت: آخرین کلاس‌های داوری و مربیگری شنا درجه سه برای بانوان و آقایان در رشت برگزار می‌شود.

کلاس داوری و مربیگری درجه سه شنا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گلریز ارم‌ساداتی در جمع اعضای هیئت شنای استان از برگزاری آخرین کلاس‌های داوری و مربیگری شنا هیئت استان در سال 91 خبر داد و اظهار کرد: هیئت شنای گیلان در نظر دارد یک‌دوره کلاس داوری و مربیگری درجه سه شنا بانوان و کلاس مربیگری درجه سه شنا آقایان سطح استان را تا پایان هفته جاری در استخر کوثر رشت برگزار کند.

وی افزود: کلاس‌های داوری درجه سه شنا بانوان از روز سه‌شنبه هشتم اسفند به مدت چهار روز در استخر کوثر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان ادامه داد: کلاس مربیگری درجه سه شنا آقایان از روز چهارشنبه 9 اسفند به مدت یک هفته انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: کلاس مربیگری شنا بانوان نیز از روز پنج شنبه 10 اسفند به مدت پنج روز انجام می‌شود.

به گفته ارم‌ساداتی، این کلاس‌ها به صورت تئوری و عملی زیر نظر مدرسان فدراسیون در استخر کوثر رشت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌ها می‌توانند یک روز قبل از برگزاری هر کلاس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفتر هیئت شنا مراجعه کنند.

این مسئول زمان برگزاری آزمون ورودی (آزمون تست چهار شنا) متقاضیان کلاس داوری درجه سه شنا بانوان بدون کارت مربیگری شنا را ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه هشتم اسفند در استخر کوثر رشت عنوان کرد. 

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ در هفته سوم لیگ شنای باشگاه‌های استان، اذعان کرد: هفته سوم نخستین دوره لیگ شنای باشگاه‌های استان با نام جام فجر به میزبانی هیئت شنای صومعه‌سرا برگزار شد.

ارم‌ساداتی خاطرنشان کرد: در پایان این هفته تیم‌های بنادر و دریانوردی بندرانزلی 155 امتیاز، زنده یاد شیرازی بندرانزلی 126 و کوثر رشت یک با کسب 70 امتیاز نخست تا سوم این هفته شدند.

وی اذعان کرد: در جدول رده‌بندی تاکنون تیم‌های زنده یاد شیرازی بندرانزلی با 445، بنادر دریانوردی بندرانزلی با 426 و کوثر رشت یک با 236 امتیاز رده نخست تا سوم جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.   

به گفته این مسئول، این دوره از رقابت‌ها در چهار دوره به ترتیب به میزبانی شهرستان‌های رشت، لاهیجان، صومعه‌سرا و بندرانزلی تا پایان سال 91 برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری رقابت‌های هفته چهارم و پایانی را به میزبانی بندرانزلی روز جمعه 18 اسفند جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/84002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول