اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای خواهران همدان خبر داد

ارائه آموزش 17 حرفه مهارتی ویژه بانوان همدانی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیت الزهرا(س) همدان از ارائه آموزش 17 حرفه مهارتی ویژه بانوان همدانی خبر داد.

ارائه آموزش 17 حرفه مهارتی ویژه بانوان همدانی

مریم صفی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در سه ماه پایانی سال، 10 حرفه مهارتی در کارگاه‌های شیشه، سفال، گوهرتراش، امور مالی و بازرگانی، رایانه، طراحی و دوخت برای بیش از 160 نفر کارآموز برگزار شده است.

وی تزیین‌کننده شن‌های طبیعی، نقاشی روی سفال، گوهر تراش، حسابداری دارایی‌های ثابت، حسابدار فروش، کارور INDESIGN، اتوماسیون اداری درجه دو، تکنسین پشتیبانی سیستم عامل کاربران (ms) و پارچه‌ساز تزیینی را حرفه‌های آموزشی مرکز در این مدت برشمرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیت الزهرا (س) همدان اظهار داشت: مرکز آموزش فنی خواهران، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان را نیز به عهده دارد که در همین راستا در سال‌جاری 29 دوره آموزشی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: کارور دستگاه GPS در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، تحلیلگر و طراح پی با برنامه Safe، طراح معماری با نرم‌افزار 3DMAX، کارور ILLUSTRATOR، مدیریت پروژه بر اساس الگوی PM BOOK، طراحی وب سایت با تکنولوژی ASP.NET و ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ISO 9001-2002 از جمله مهارت‌هایی بود که دانشجویان در سال 91 فرا گرفتند.

صفی‌خانی یادآور شد: در بهار 92 نیز دو دوره تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه‌گیری (MSA) و مدیریت پروژه بر اساس الگوی PM BOOK در کارگاه جوار دانشگاهی دانشگاه پیام نور توسط این مرکز برگزار خواهد شد.

وی از آموزش 17 حرفه مهارتی در سه ماه نخست سال 92 در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران همدان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته کارگاه‌های سمعی و بصری، سفال، صنایع چوب، شیشه، امور مالی و بازرگانی، رایانه، معماری و طراحی و دوخت از فروردین ماه 92 دوره‌های مهارتی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیت‌ الزهرا (س) همدان تصریح کرد: ثبت‌نام حرفه‌های مسئول سمعی و بصری و روابط عمومی، منبت و معرق‌کار درجه یک، سازنده کاشی هفت رنگ، کارشناس ارزیابی بیمه‌های اشخاص، حسابدار فروش، نازک‌دوز مردانه، مسئول آتلیه نقشه‌کشی ساختمان با نرم‌افزار اتوکد، رایانه‌کار CIW، اتوماسیون اداری درجه دو و نقشه‌کشی ساختمان با Autocad از هفتم فروردین ماه در این مرکز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده بانوان همدانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: ثبت‌نام هر دوره از دو هفته قبل از شروع دوره آغاز می‌شود و با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش دوره‌ها، در رشته‌های رایانه، معماری و یا سایر رشته‌هایی که متقاضی بیش از ظرفیت مرکز باشد آزمون ورودی برگزار می‌شود.

صفی‌خانی افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه زمانبندی دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز خواهران همدان می‌توانند به آدرس میدان فلسطین، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیت الزهرا (س) مراجعه کنند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول