اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفاظت سپاه ساری:

مردم در انتخابات آینده رسوایی دشمنان را ثابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه ساری، انتخابات 92 را یک پیچ تاریخی مهم برشمرد و گفت: مانند سال‌های گذشته با حضور در انتخابات تمامی توطئه‌های دشمنان این نظام را خنثی و رسوایی آنان را به جهانیان ثابت می‌کنیم.

مردم در انتخابات آینده رسوایی دشمنان را ثابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی فیروزجایی مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه ناحیه ساری صبح امروز در جمع خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های حوزه محمد رسول الله شهرستان ساری اظهار کرد: سپاه پاسداران میراث‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فیروزجایی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های نظام اسلامی حضوری فعال و مسئولیت بسیار بزرگی در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف عالیه نظام اسلامی برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه رسالت پاسداران صیانت از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: پاسداران اسلام در هشت سال دفاع مقدس بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ را رقم زدند.

مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه ناحیه ساری با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی در چپاول کشورهای استکبار ستیز قرار داشت، بیان کرد: توسط انقلاب اسلامی و با حضور امام‌خمینی(ره) جهان استکبار وحشت زده شد.

این مسئول اذعان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و کشورهای استکباری دست به هر کاری زدند تا جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورند و به اهداف شوم خود که همان چپاول است، دست یابند.

فیروزجایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه این نظام، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی یکی از اهداف مهم برپایی نظام جمهوری اسلامی را فروپاشی نظام فاسد در جهان دانست و بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر کشورهای منطقه، تحولات عظیمی در کشورهای جهان صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مرحله دولت اسلامی و نظام اسلامی قرار دارد، گفت: در حال حاضر دولت اسلامی را پایه‌گذاری کردیم تا به جهان اسلامی برسیم.

مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه ناحیه ساری انتخابات سال جاری را یک پیچ تاریخی مهم برشمرد و افزود: مانند سال‌های گذشته با حضور در انتخابات تمامی توطئه‌های دشمنان این نظام را خنثی و رسوایی آنان را به جهانیان ثابت می‌کنیم.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول