اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

برپایی 26 پایگاه جمع‌آوری کمک آملی‌ها در هفته نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برپایی 26 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

برپایی 26 پایگاه جمع‌آوری کمک آملی‌ها در هفته نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علیپور صبح امروز در نشست تصمیم‌گیری برپایی هفته احسان و نیکوکاری در کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: همه ساله قبل از فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت مردم نوع‌دوست و خیراندیش آملی همانند مردم دیگر شهرهای کشور برای کمک به افراد نیازمند و خانواده‌های بی‌سرپرست در کار خیر از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

وی افزود: همانند سال گذشته امسال نیز در این شهرستان 26 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود که به وسیله آن مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این اداره برای توزیع بین نیازمندان تحویل دهند.

علیپور اضافه کرد: سه پایگاه کمک‌های مردمی به صورت سیار بوده و دو پایگاه نیز در بخش لاریجان مستقر خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه در این راستا 70 نفر از نیروهای افتخاری و پرسنل کمیته امداد ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این امر خیر یاری خواهند کرد، تصریح کرد: در سال 90 مردم این شهرستان حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال به نیازمندان یاری رساندند که این مقدار در سال 90 نسبت به سال قبل آن با رشد شش برابری همراه بوده است.

وی با اعلام اینکه هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، اذعان داشت: جشن نیکوکاری نیز از روز چهارشنبه 16 اسفند ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود و نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس این شهرستان نیز در همین روز با حضور مسئولان شهری انجام می‌شود.

به گفته علیپور، در هفته احسان و نیکوکاری اداره آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، سازمان صدا و سیما و اداره ورزش و جوانان با کمیته امداد امام خمینی (ره)همکاری دارند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول