اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان:

طرح زمستانی تا 15 فروردین ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان با اشاره به طرح زمستانی در جاده‏های استان گفت: طرح زمستانی تا 15 فروردین ادامه دارد.

طرح زمستانی تا 15 فروردین ادامه دارد

مسعود بیات‌منش امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح زمستانی به صورت رسمی از 15 آذر شروع شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی به راهدارخانه‏های شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: شهرستان زنجان 10 نقطه ثابت برای استقرار راهدارخانه در طرح زمستانی داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان با بیان اینکه یک اکیپ پشتیبانی در شهرستان زنجان استقرار دارد، یادآور شد: این اکیپ اقدامات پشتیبانی انجام داده است.

وی به نیروی انسانی در طرح زمستانی اشاره کرد و اظهار داشت: 200 نفر از پرسنل به صورت شبانه‌روزی در مواقع سوانح و بارش‎های زمستان به ارائه خدمات می‎پردازند.

بیات‌منش با اشاره با کاهش بارش برف و باران در جاده‏های استان، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری جاده‏های شهرستان و استان زنجان دارای کمترین مخاطرات بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری مشکل خاصی در جاده‏های استان وجود نداشته است، افزود: امسال به علت بارش‌های کم مشکل خاصی را در خصوص راهداری زمستانی نداشته‎ایم.

وی به گردنه‏های استان اشاره کرد و گفت: با وجود اوضاع جوی پایدار و کاهش بارش در جاده‏ها گردنه‏های استان دارای اهمیت بوده است.

*گردنه «آق گدیک» مشکلی در تردد نداشته است

بیات‌منش به گردنه «آق گدیک» اشاره کرد و یادآور شد: این گردنه همواره از گردنه‏های مهم استان بوده که در سال‌جاری مشکل خاصی نداشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان با تاکید بر توجه به گردنه‏ها و محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: در گردنه‏ها و محورهای کوهستانی استان شاهد کولاک شدید نبودیم.

وی به استقرار ماشین‏آلات در جاده‏های استان اشاره کرد و گفت: 70 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در جاده‏های استان مستقر هستند. 

بیات‌منش به راه‏های روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: در محورهای روستایی در سال‌جاری مشکل خاصی نبوده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول