اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

«طرح شهاب» در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود / شناسایی دانش‌آموزان برتر هدف طرح شهاب

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای «طرح شهاب» در این استان به منظور شناسایی دانش‌آموزان برتر و نخبه خبر داد.

«طرح شهاب» در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود / شناسایی دانش‌آموزان برتر هدف طرح شهاب

 علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ناب در حوزه دانش‌آموزی است، اظهار کرد: امروز حمایت از نخبگان و استعدادهایی که قابلیت شکوفایی دارند بر عهده همه مسئولان است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد چنین ظرفیت خدادادی را در استان کم ندانست و گفت: با رفتن به دل مناطق محروم و دور افتاده این استان می‌توان استعداد و قابلیت را در وجود فرزندان مستعد این دیار به وضوح احساس و مشاهده کرد.

این مسئول رسیدگی به امور نخبگان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به هر کجای این استان که قدم بگذاریم در خواهیم یافت که فرزندان ما قابلیت‌های بالایی برای کمک به استان و کشور خود دارند که لازم است از قوه به فعل تبدیل شوند.

مرادی اجرای طرح شهاب را در همین راستا معرفی کرد و گفت: مقدمات طرح شهاب از دو سال گذشته فراهم شده و در حال حاضر در دستور کار بنیاد نخبگان قرار دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد هدف عمده از اجرای این طرح را شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش و استانداری‌ها در کشور اجرا می‌شود.

 مرادی ادامه داد: در این طرح سعی بر این است تا بتوان استعدادهای دانش‌آموزی را در سطح وسیع در مناطق مختلف کشور برای شکوفایی شناسایی کرد.

این مسئول، طرح شهاب را مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ذکر کرد و افزود: این طرح حمایت استعدادهای تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دوره پیش دانشگاهی را شامل می‌شود.

مرادی از شناسایی استعدادهای برتر به طور فراگیر با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله آزمایشی این طرح در 7 استان کشور اجرایی شده و به تدریج در سایر استان‌ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول