اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده حسین رضازاده به علاقمندان وزنه‌برداری:

وزنه‌برداران ایران مدال‌های بهتری در المپیک 2016 می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی گفت: وزنه‌برداران کشورمان در المپیک 2016 مسکو مدال‌های بهتری خواهند گرفت.

وزنه‌برداران ایران مدال‌های بهتری در المپیک 2016 می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، حسین رضازاده در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وزنه‌برداران کشورمان در المپیک 2016 مسکو مدال‌های بهتری خواهند گرفت.

وی افزود: پس از المپیک 2012 وزنه‌برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور 32 وزنه‌بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اینک در تهران جریان دارد.

رضازاده ادامه داد: این وزنه‌برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می‌کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک 2020 قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیفتد که در این صورت تمام نگاه‌ها متوجه وزنه‌برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین‌تر می‌کند از این رو برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا در المپیک‌های بعدی موفق و بهتر عمل کنیم.

رضازاده افزود: افتخار می‌کنم که با مربی ایرانی توانستم چهار مدال در المپیک کسب کرده و عنوان دوم را برای کشور به دست آورم.

وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه‌برداری در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در تبریز برگزار و داود نعمتی، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیئت با کسب 16رای از 16رای ماخوذه انتخاب شد.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول