اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

بازرسی‌ از رستوران‌های بین‌راهی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، بازرسی‌ها از رستوران‌های بین‌راهی باید افزایش یابد.

بازرسی‌ از رستوران‌های بین‌راهی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جلسه شورای بهداشت شهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار آمل و اعضای جلسه در محل فرمانداری آمل برگزار شد.

فرماندار آمل در این جلسه با بیان اینکه دستورات و راهنمایی‌هاى بهداشتى موجود در جوامع اسلامى نشان‌دهنده توجه و دقت ویژه دین مبین است که براى سلامت انسانها اعلام کرده است، افزود: علم بهداشت در همه احوال طریقه خوب زیستن و طولانى عمر کردن و پیشگیرى از حوادث و بیماری‌ها را به انسان مى‌آموزد و به وسیله آن مى‌توان از پیشرفت و اشاعه امراض جلوگیرى و با رعایت قوانین بهداشتى سلامت خود و جامعه را تضمین کرد.

یدالله اکبرزاده تصریح کرد: اصلاح محیط زیست، بالابردن سطح زندگى و مراقبت‌هاى دقیق بیماران، از اصول بهداشتى به شمار مى‌رود.

اکبرزاده با بیان اینکه آموزش بهداشت باید با تشویق و ترغیب همراه باشد، افزود: باید به مردم آموزش داد که به نیازهاى خود آگاهى یابند و بدانند که سالم بودن افراد و جامعه سبب بهبود اقتصاد، فرهنگ، آموزش و توسعه کاردانى و همچنین بهبود شرایط زیست مى‌شود.

فرماندار آمل اظهار داشت: اجراى قوانین بهداشتى علاوه بر سالم‌سازى محیط زیست و جلوگیرى از بیماری‌ها و معلولیت‌ها از مخارج گزاف دارو و درمان نیز مى‌کاهد.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز خواستار توجه بیشتر مسئولان در بازرسی و کنترل مکان‌ها، رستوران‌های بین راهی و مکان‌های عرضه مواد غذایی شد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول