اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

خلاء جنبش‌های آزادی‌خواهی دنیا نبود رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: جنبش‌‌های آزادی‌خواهی در کشورهای اسلامی به دنبال کپی مدل جمهوری اسلامی ایران هستند ولی آنها یک خلاء دارند و آن نبود رهبر است که نظام جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است.

خلاء جنبش‌های آزادی‌خواهی دنیا نبود رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن پرآور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار دیلم با اشاره به اینکه خدمت مسئولان در نظام اسلامی ایران یک نعمت است، اظهار داشت: ما مفتخریم در نظامی کار می‌کنیم که در راس آن ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه و دسیسه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی ایران اعمال شده است، گفت: تحمیل هشت سال جنگ، ترور شخصیت‌ها، تحریم و محاصره اقتصادی و شبیخون فرهنگی از جمله ترفندهای دشمنان علیه نظام اسلامی ایران بود که با وحدت مردم و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب تمام توطئه‌ها شکست خورد و مردم بر اصول و ارزش‌های انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است پایبند ماندند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناراحتی دشمنان و شادمانی دوستان انقلاب شد، گفت: خیلی از دشمنان تصور می‌کردند که مردم ناامید هستند و کمتر در صحنه‌های انقلاب حاضر می‌شوند ولی مردم در این راهپیمایی به جمله رهبر انقلاب لبیک گفتند و تمام دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چه حلقه‌های محاصره دشمن تنگ‌تر شود، پیشرفت و استعدادهای جوانان شکوفاتر می‌شود و ایران اسلامی به استقلال واقعی نزدیک‌تر می‌شود.

پرآور با بیان اینکه کشورهای مختلف از ایران الگوبرداری می‌کنند، گفت: جنبش‌‌های آزادی‌خواهی در کشورهای اسلامی به دنبال کپی مدل جمهوری اسلامی ایران هستند ولی آن‌ها یک خلا دارند و آن نبود رهبر است که نظام جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم پای صندوق‌های رای کمتر باشد ولی مردم در انتخابات گذشته ثابت کردند که تبلیغات دشمنان کارساز نیست و این بار هم با حضور گسترده خود آنان را ناامید خواهند کرد.

معاون استاندار بوشهر در این نشست با قدردانی از خدمات دو سال و 18 روزه ماشاالله احمدی، اسماعیل کاظمی را به عنوان فرماندار شهرستان دیلم معرفی کرد، کاظمی پیش از این سرپرست فرمانداری بوشهر را بر عهده داشت.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول