اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی گیلان خبر داد

صدور گواهی‌نامه‌های موقت دانش‌آموختگان در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی گیلان از صدور تمام گواهینامه‌های موقت دانش‌آموختگان این دانشگاه در استان خبر داد.

صدور گواهی‌نامه‌های موقت دانش‌آموختگان در گیلان

عباس قاسمی‌زاد امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور آثاری از رشته‌های مختلف در این نمایشگاه اظهار کرد: 150 اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده بود که 28 اثر برای عموم به نمایش درآمده است.

*تحصیل 16 هزار دانشجو در دانشگاه‌های علمی‌ کاربردی گیلان

وی به فعالیت 31 واحد دانشگاه علمی‌ کاربردی در گیلان اشاره کرد و گفت: 16 هزار دانشجو در دانشگاه‌های علمی‌ کاربردی استان تحصیل می‌کنند.

این مسئول از فعالیت بالغ بر ‌هزار و 700 مدرس و استاد در دانشگاه‌های علمی‌ کاربردی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه بیش از 15 هزار دانش‌آموخته در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

*تدریس 375 رشته در دانشگاه علمی ‌کاربردی گیلان

قاسمی‌زاد با بیان اینکه 375 رشته در دانشگاه‌های علمی ‌کاربردی گیلان تدریس می‌شود، افزود: بالغ بر 530 کد رشته در این دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف دانشگاه علمی‌ کاربردی گیلان اضافه کرد: آیین‌نامه ارتقای اساتید و مدرسان دانشگاه علمی‌ کاربردی به تمام مراکز این دانشگاه در استان ابلاغ شده است.

این مسئول اضافه کرد: آیین‌نامه استخدام مدرسان و اساتید تمام وقت و نیمه وقت به صورت قراردادی به واحدهای آموزشی ابلاغ شده است.

*راه‌اندازی شورای گسترش دانشگاه علمی ‌کاربردی

وی از راه‌اندازی و تقویت شورای گسترش دانشگاه علمی ‌کاربردی گیلان خبر داد و تصریح کرد: در کمیته‌های مختلف این شورا مباحث مربوط به بازنگری و تدریس دروس جدید در این دانشگاه مطرح می‌شود.

قاسمی‌زاد با اشاره به اینکه هر دو سال در دروس دانشگاه علمی‌ کاربردی بازنگری می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از بازنگری دروس رشته‌های مختلف این دانشگاه به مدت پنج سال تمدید می‌شود.

*صدور تمام گواهی‌نامه‌های موقت دانش‌آموختگان در گیلان

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی جذب در دانشگاه علمی ‌کاربردی گیلان تشکیل شده است، اضافه کرد: دانشگاه علمی ‌کاربردی گیلان نخستین دانشگاه در ایران بوده که آیین‌نامه داخلی جذب را تدوین و به سازمان مرکزی ارسال کرده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی گیلان، درباره عملکرد امور دانش‌آموختگان دانشگاه علمی ‌کاربردی گیلان تصریح کرد: از این پس تمام گواهی‌نامه‌های موقت دانش‌آموختگان دانشگاه‌های علمی ‌کاربردی گیلان توسط واحد استانی صادر و به دانشجویان تحویل داده می‌شود.

به گفته وی، پیش از این تمام گواهی‌نامه‌های موقت دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌ کاربردی گیلان در تهران صادر می‌شد.

قاسمی‌زاد با اشاره به وجود چند تقاضا برای افتتاح مراکز جدید علمی ‌کاربردی در گیلان، یادآور شد: پس از بررسی‌های لازم سال آینده مراکز جدید دانشگاه علمی ‌کاربردی در استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول