اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بوستان کتاب

راهنمای ادیان زنده منتشر شد

خبرگزاری فارس: جلد دوم کتاب راهنمای ادیان زنده اثر جان هنیلز ترجمه عبدالرحیم گواهی از سوی بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

راهنمای ادیان زنده منتشر شد

مهدی محدثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن معرفی اجمالی این اثر تصریح کرد: انسان همیشه به دین گرایش داشته است به همین دلیل در طول تاریخ، ادیانِ واقعى یا ساختگى ظهور کرده و انسان را به کردارهایى وا داشته‌اند و پاره‌اى از آنها اکنون دیگر بروز و ظهورى ندارند، اما برخى از آنان زنده‌ بوده و طرفدارانى دارند.

وی افزود: درباره شناخت ادیان کتاب‌هاى مختلف ترجمه یا تألیف شده است، اما همگى فردى هستند و همچنین اطلاعات آنها قدیمى است، اما این اثر حاضر به قلم 20 نفر از دین‌شناسان بزرگِ معاصر پنج قاره جهان نگارش شده و به شکل مستند و روزآمد، در فصل‌های متعددى به صورت مستقل درباره ادیانی همچون یهود، مسیحیت، اسلام، زرتشت، هندویى، جِینى، بودایى، چینى، ادیان بومى آمریکاى شمالى، ادیان ژاپنى، ادیان منطقه اقیانوس آرام، ادیان آفریقایى و ادیان جدید غربى تحقیق کرده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب ادامه داد: ترجمه روان و امینِ آقاى عبدالرحیم گواهى با سابقه گران‌سنگ در شناخت ادیان و نیز ترجمه این کتاب را در اختیار فارسى‌زبانان گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب راهنمای ادیان زنده اثر جان هنیلز از سوی بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در قطع وزیری در 760 صفحه و به قیمت 22 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول