اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار اثر جدید از سوی بوستان کتاب

باغ آفتاب منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه 9 جلدی باغ آفتاب از سوی انتشارات بوستان کتاب روانه بازار چاپ و نشر کشور شد.

باغ آفتاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،  انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مجموعه 9 جلدی باغ آفتاب را با داستان‌های مختلف از زندگی بزرگان دینی در عصر حاضر منتشر کرده است.

عنوان نخستین کتاب این مجموعه «این شعله نمی‌میرد» است که به بیان داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی سیدابوالحسن اصفهانی(ره) می‌پردازد.

در کتاب دیگر این مجموعه با عنوان «دو قدم مانده به صبح» به بررسی ‌داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) می‌پردازد.

«ستاره‌ای بر زمین» مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی خوئی(ره)، «آموزگار عشق» مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی شیخ اعظم انصاری(ره)، پنجره‌ای رو به دوست مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)، مرد چراغ به دست مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی اراکی (ره) و مردی شبیه باران مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی حائری یزدی(ره) از دیگر عناوین کتاب‌های این مجموعه است.

همچنین دو عنوان آخر این مجموعه با نام‌های «آن مرد در باران آمد» مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) و «آن که شب‌های مرا مهتاب داد» مربوط به داستان‌هایی از زندگی آیت‌الله العظمی امام خمینی(ره) منتشر شده است.

در مقدمه این مجموعه کتاب آمده است: باغ آفتاب دیوار به دیوار خانه‌هایمان است، با دری گشوده و آغوشی مهربان که اگر واردش شویم با آب و آینه به استقبالمان می‌آیند.

خورشیدهایی در آسمان این باغ نورافشان هستند که آشنا و صمیمی‌اند؛ همان‌ها که بوی پیامبر می‌دهند و روشنی و نور را از او و یادگارانش دریافت و منتشر ساخته‌اند. زیر نور هر کدام بنشینیم تن و جانمان آفتابی می‌شود. آن‌طور که هیچ‌وقت دلمان نمی‌خواهد از باغ آفتاب بیرون بیاییم. باغ آفتاب دیدنی و داستان‌هایش شنیدنی است.

انتهای پیام/2258/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول