اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد:

نگاه توسعه کیفی دانشگاه مبتنی بر مبانی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه مدیریت جدید دانشگاه در توسعه کیفی دانشگاه مبتنی بر مبانی فرهنگی است.

نگاه توسعه کیفی دانشگاه مبتنی بر مبانی فرهنگی است

حمید عباسی در حاشیه افتتاح کارخانه اسانس، عرقیات و گیاهان دارویی دانشگاه آزاد جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: توسعه دانشگاه در گذشته بیشتر مبتنی بر طرح آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی نبوده است.

وی افزود: امروز طرح آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی یک همبستگی در همه اجزای آن در تمام حوزه‌های آموزش، عمران و پژوهش دارد و اگر قرار باشد، چیزی توسعه پیدا کند، حتما باید با تعامل با سایر حوزه‌های معاونت‌ها انجام شود.

عباسی تصریح کرد: اگر واحدی می‌خواهد، توسعه پیدا کند، باید هماهنگی لازم با مجموعه‌های بالادستی مانند معاونت آموزش از این حیث را داشته باشد، ما یک سری ضوابطی داریم که اگر اجرا شود، قطعا کمک می‌کنیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: نگاه مدیریت جدید دانشگاه در توسعه کیفی دانشگاه مبتنی بر مبانی فرهنگی است، اگر از بعد آموزشی همه چیز فراهم شود، نیاز به آزمایشگاه، استادسرا، مسجد و ... است و اینها سبب توسعه کیفی و پشتیبانی کننده منابع انسانی در دانشگاه هستند که اصل دانشگاه هم با منابع انسانی آن استاد و دانشجو تعریف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کمک می‌کنیم، طرح‌هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت آغاز شده است به پایان برسد.

انتهای پیام/80002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول