اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده در بهشهر انجام می‌شود

نبرد آزادکاران برای انتخابی تیم ملی کشتی جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر از برگزاری مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی جوانان در این شهرستان خبر داد.

نبرد آزادکاران برای انتخابی تیم ملی کشتی جوانان

سید عسگری اکبری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، اظهار داشت: برگزاری مسابقات کشتی در شهرستان بهشهر در قالب جام یا انتخابی، همیشه طرفداران زیادی دارد و هر سه شهر رستمکلا، بهشهر و خلیل‌شهر با داشتن هیئت کشتی مجزا، سهم زیادی در پرورش استعدادها و قهرمانان کشتی شهرستان دارند.

وی ادامه داد: به دعوت هیئت کشتی رستمکلا و با همکاری اداره ورزش و جوانان در تاریخ 13 و 14 اسفند امسال میزبان مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی هستیم.

اکبری خاطر نشان کرد: این مسابقات در سالن امام رضا(ع) رستمکلا برگزار می‌شود.

اسماعیل انواری، رئیس هیئت کشتی رستمکلا نیز گفت: وزن‌کشی مسابقات 12 اسفندماه برگزار می‌شود و سالن مسابقات هم آماده میزبانی از کشتی‌گیران جوان و آزادکار سراسر ایران است.

وی در پایان ابراز داشت: محمود احمدی، رحمت قاسمی و شهیدان حامد فرهی و حسن احمدیان از کشتی‌گیران قدیم رستمکلا بودند و اکنون جای خود را به جوانان برومندی چون هومن قنبری، ماهان جاهدپور، رضا عوازیان، علیرضا تصادقی و مبین رنگریز،داده‌اند.

انتهای پیام/86001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول