اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی

اعتماد به نفس دانشجویان رمز شکست مرزهای دانش

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: اعتماد به نفس و خودباوری در بین دانشجویان رمز پیشرفت علمی و شکستن مرزهای دانش در کشور است.

اعتماد به نفس دانشجویان رمز شکست مرزهای دانش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجتبی صدیقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تولید علم و نهضت نرم‌افزاری و تجاری سازی علم نیاز امروز کشور و استان است که دانشجویان باید برای تحقق‌بخشی به فرامین رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: امروز دانشجویان نقش و رسالت بسیار سخت و سنگینی در عرصه علمی بر عهده دارند که باید به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: تولید علم و تحقیقات و فناوری بزرگ‌ترین وظیفه دانشجویان در این برهه است و دانشجویان باید بکوشند در راه کسب علم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

صدیقی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان گفت: بسیج دانشجویی برای حمایت از تحقیقات علمی مورد نیاز استان و کشور آمادگی و اشتیاق کامل دارد.

جانشین سازمان بسیج علمی استان نیز گفت: سازمان بسیج علمی آماده است ایده‌های دانشجویان را به پدیده تبدیل کرده و از طرح‌های علمی و پروژه‌های دانشجویان حمایت کند.

محمدعلی آقامحمدی افزود: طرح‌های پژوهشی که مبنای علمی و فنی داشته باشند از حمایت‌های مادی و معنوی برخوردار خواهند شد.

مجتبی شاهوار مدیر علمی ناحیه دانشجویی استان مرکزی نیز طرح توانمندسازی پژوهشی بسیجیان، برگزاری بازدیدهای علمی، اجرای طرح آیه‌های تمدن، برنامه حمایتی کمک درسی به دانشجویان برای مقاطع تحصیلات تکمیلی را از برنامه‌های مهم این ناحیه عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول