اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اقتصادی تأکید کرد

حفظ سرمایه‌های ملی با استفاده از تجهیزات ایمنی

خبرگزاری فارس: یک فعال اقتصادی گفت: نصب و استفاده از تجهیزات ایمنی برای کاهش حوادث و آتش‌سوزی‌ها در منازل، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و مدارس ضروری است و استفاده از این تجهیزات از به هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.

حفظ سرمایه‌های ملی با استفاده از تجهیزات ایمنی

محمود صادقی در حاشیه سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته کشور با افزایش وقوع حوادث و آتش‌سوزی مواجه شده است، اظهار کرد: اما مسئولان و مردم باید با اعمال یک مدیریت مناسب و هدفمند از افزایش وقوع این حوادث جلوگیری کنند.

وی به ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی در ساختمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در ساختمان‌ها باید در میان مردم ترویج و نهادینه شود و مسئولان باید با ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی به مردم آنها را به سوی این موضوع سوق بدهند.

یک فعال اقتصادی با اشاره به اینکه وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر‌طبیعی قابل پیش‌بینی نیست، تصریح کرد: نصب و استفاده از تجهیزات ایمنی برای کاهش حوادث و آتش‌سوزی‌ها در منازل، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و مدارس ضروری است و استفاده از این تجهیزات از به هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.

وی به اهمیت و نقش برگزاری این نمایشگاه‌ها در راستای تشویق مردم به استفاده از تجهیزات و تأسیسات ایمنی اشاره کرد و افزود: چرا که مردم با حضور در این نمایشگاه‌ها با تجهیزات ایمنی و صنایع حفاظتی آشنا می‌شوند.

صادقی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی اصفهان تأکید کرد: امیدواریم که در پایان به اهداف خود برای حضور در این نمایشگاه دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها، فشار‌های اقتصادی حاکم بر کشور و نوسانات نرخ ارز و دلار فعالان این عرصه را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، افزود: دولت باید با استفاده از یک مدیریت مناسب نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول