اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

بررسی درخواست‌های عشایر فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مسائل و درخواست‌های عشایر این استان به صورت ویژه‌ای توسط مدیران بررسی شود.

بررسی درخواست‌های عشایر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جمع عشایر خمسه در شهرستان فسا با بیان اینکه از ابتدای ورود به این استان، با توجه به جمعیت بالای عشایر فارس، توجه ویژه‌ای به آنان داشتیم، اظهار داشت: یکی از افراد تحصیل کرده و بسیجی عشایر به عنوان مشاور استاندار در امور عشایری تعیین شده و با پیگیری‌های وی، در هر فرمانداری این استان، یک رابط ویژه عشایر ایجاد شده است که با هماهنگی فرماندار و مشاور استاندار در امور عشایر، مسائل این قشر را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال 400 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی، طیور، دامداری و صنایع وابسته به کشاورزی تعیین شده است، افزود: اگر جوانان تحصیل کرده عشایر طرح‌هایی در زمینه توسعه بخش کشاورزی ارائه دهند، طرح‌های آنان در اولویت بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه قرارداد گازرسانی به 13 روستا و آبرسانی به منطقه عشایر، با اختصاص هزینه‌ای قابل توجه صورت گرفته است، ابراز داشت: عشایر برای کشور ما بسیار عزیز هستند و وظیفه داریم به عنوان خادمان مردم، بهترین شرایط را برای معیشت، تحصیل و کار آنان، فراهم کنیم.

انتهای پیام/2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول