اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوعی‌اقدم:

اختلافات و متهم کردن یکدیگر حاصل دوری از ادبیات شهیدان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ایام دفاع مقدس گفت: برخی اختلافات و متهم کردن یکدیگر در فضای کنونی به دلیل فاصله گرفتن از ادبیات شهیدان است.

اختلافات و متهم کردن یکدیگر حاصل دوری از ادبیات شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار رحیم نوعی‌اقدم شامگاه شنبه در مراسم بیستمین یادواره شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با نام از فلوریدا تا فتح‌المبین گرامیداشت شهید هدایت‌الله طیب و 81 شهید دانشجوی این استان که در محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد با بیان اینکه امروز همه ما به شهیدان مدیون هستیم، ابراز داشت: شهدا امام‌زاده هستند و باید برای موفقیت در کارها به آنها توسل بجوییم.

نوعی‌اقدم در ادامه با بیان اینکه شهدا به جایگاهی رسیدند که عاشق شدند، تصریح کرد: این جلسات را نگذاشته‌اند که به خانواده شهدا تسلی بدهیم و یا اینکه برای آنها گریه کنیم و سینه بزنیم بلکه برای این است که با آنها میثاق ببندیم که پیرو آنها باشیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به ادبیات شهیدان اشاره کرد و گفت: شهدا دارای ادبیاتی متفاوت از همه هستند و ما باید با ادبیات آنها میثاق ببندیم.

نوعی‌اقدم نخستین ادبیات شهیدان را خدایی بودن آنها دانست و گفت: شهیدان قبل از هر چیز به دنبال خدا بوده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر راه شهدا را ادامه دهیم در کشور اسلامی دیگر اختلاف و تشتت معنا و مفهوم ندارد، تصریح کرد: اگر همه چیز برای خدا باشد و خدا را حاکم مطلق بدانیم و همه برای خدا عمل کنیم متهم کردن یکدیگر معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول