اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سمنان:

مهندسان ایرانی بسیاری از تحریم‏ها را بی‏اثر کرده‏اند

خبرگزاری فارس: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان به مناسبت روز مهندسی با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: مهندسان ایرانی بسیاری از تحریم‏ها را بی‏اثر کرده‏اند و حرکت مهندسان کشورمان در این راه قابل تقدیر است.

مهندسان ایرانی بسیاری از تحریم‏ها را بی‏اثر کرده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که به مناسبت روز ملی مهندسی صادر شده، آمده است: تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مشحون از دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‏اند.

در ادامه می‏خوانیم: نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندسی در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند جامعه مهندسین کشور در تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران صورت گرفته است.

در ادامه بیانیه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان آمده است: در حال حاضر، دنیا شاهد نوآوری‌های جدید در همه عرصه‌هاست و این مهم جز با تلاش و سخت‌کوشی از باب علم و فن میسر نمی‌شود.

در این بیانیه آمده است: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تحریم علیه نظام اسلامی را تشدید کرده‌اند، توانمندی مهندسین معتمد ایران اسلامی با تلاش،‌ مجاهدت و خلاقیت،‌ تحریم‌ها را بی‌اثر و تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و سازندگی کشور کرده است.

در این بیانیه آمده است: روز مهندسی یادآور مناسبتی است تا جامعه عظیم مهندسین برای عزیمت به عرصه ارائه «تمامی خدمات مهندسی» و برای همه پروژه‌های مهم کشور و بهره‌گیری از استعدادهای فراوان مهندسین برای ورود به عرصه خدمات وسیع مهندسی رهنمون شوند.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان در این بیانیه تصریح کرده است: بی‏تردید گسترش حضور خانواده بزرگ مهندسان کشاورزی در عرصه‌های مختلف بخش کشاورزی نویدبخش رسیدن به یکی از اهداف متعالی سازمان بوده که همانا مهندسی کردن فرآیند تولیدات کشاورزی است؛ دستیابی به این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و تدوین قوانین و مقررات لازم و سیاست‌‌های اجرایی است.

در ادامه می‏خوانیم: بر همین اساس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان که در راستای تعالی اندیشه و تفکر مهندسی و تبیین جایگاه مهندسی در فرآیند تولید در بخش کشاورزی شکل گرفته است، با پاس ارج نهادن به مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست که در میدان آمیختگی دانش،‌ مهارت، ‌اخلاق و مدیریت تلاش می‌کنئ، با تبریک «روز مهندسی» از خدمات کلیه اعضای سازمان و جامعه مهندسین کشور قدردانی می‏کند.

انتهای پیام/2249/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول