اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

یاوری رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان یزد شد

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان یزد سکانداری این هیئت را برای چهار سال دیگر به دست محمدطاهر یاوری سپرد.

یاوری رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدطاهر یاوری موفق شد با اخذ 14 رأی از 17 رأی ماخوذه با اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شود.

این مجمع انتخاباتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و دبیر فدراسیون این هیئت برگزار شد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در حاشیه برگزاری این انتخابات توسعه و گسترش رشته‌های ورزشی در بین بیماران خاص و پیوند اعضاء را بسیار مطلوب و قابل تقدیر توصیف کرد.

رمضانعلی دولو با ارزیابی جایگاه فعلی فدراسیون در سطح کشور بیان کرد: فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا‌ء در چند سال اخیر در عرصه‌‌های مختلف جهش‌های خوبی داشته است.

وی افزود: از برنامه‌های جدی این فدراسیون حضور در المپیک 2013 ناشنوایان و بازی‌های جهانی 2013 پیوند اعضاء است.

دولو از میزبانی تیم‌های ملی فوتبال و والیبال ناشنوایان اوکراین در اردیبهشت سال آینده خبر داد و ادامه داد: گسترش ورزش در بین ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء نیاز به برنامه‌ریزی جدی و ظرفیت‌سازی دارد.

دولو تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی، تلاش و استعدادیابی، ناشنوایان و بیماران خاص را در دو بخش بانوان و آقایان به ورزش سوق دهیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء عملکرد هیئت استان یزد را خوب ارزیابی کرد و افزود: این هیئت در استان یزد با توجه به پتانسیل موجود عملکرد قابل قبولی را داشته که می‌توان این عملکردها را گسترش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست بر تلاش همگانی برای توسعه ورزش در بین ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء تاکید و ورزش را موجب نشاط و بهبودی این افراد دانست.

عباس دهقان ادامه داد: باید از استعدادهای این اشخاص در پیشرفت ورزش و مدال‌آوری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ناشنوایان و بیماران خاص در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادهای خوبی دارند، افزود: به طور قطع با استعدادیابی مسیر پیشرفت و توسعه هموار، شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی خواهیم بود.

دهقان تصریح کرد: با توجه به استعدادهای موجود در استان می‌توان با برنامه‌ریزی، تلاش و همدلی شاهد پیشرفت ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در کشف استعدادها بیان داشت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان و آموزش و پرورش در کشف و پرورش افراد مستعد تعامل خوبی را دارند که استمرار این همکاری‌ها توسعه ورزش استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش فارس، محمدطاهر یاوری برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء انتخاب شد.

انتهای پیام/90004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول