اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

برخی کیوسک‌های مطبوعاتی گچساران سی‌دی غیرمجاز می‌فروشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برخی کیوسک‌های مطبوعاتی در گچساران اقدام به فروش سی‌دی‌های غیرمجاز می‌کنند.

برخی کیوسک‌های مطبوعاتی گچساران سی‌دی غیرمجاز می‌فروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امین کمالوندی در مراسم امحای 58 هزار و 290 حلقه سی‌دی غیرمجاز در گچساران اظهار کرد: امروزه دشمن با ناامیدی در اجرای جنگ سخت‌افزاری به حملات شدید فرهنگی خود در زمینه جنگ نرم روی آورده است.

وی سی‌دی‌های ضد فرهنگی و غیر مجاز را یکی از راهکارهای فرعی دشمن در تخریب نرم ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ترویج و تکثیر سی‌دی‌های غیر مجاز و ضد ارزشی قصد شست‌و‌شوی مغزی نوجوانان و جوانان را دارند تا به اهداف شوم خود در دراز مدت برسند.

کمالوندی با اشاره به برگزاری مراسم امحای سی‌دی‌های غیر مجاز و ضد فرهنگی ابراز داشت: از برگزاری این گونه مراسم‌ها به هیچ عنوان خوشحال و راضی نیستیم زیرا اعتقاد داریم که با فرهنگ‌سازی از سوی خانواده‌ها و تلاش‌ها سخت‌افزاری مسئولان اجرایی روزی شاهد ریشه کن شدن تکثیر و فروش این محصولات ضد ارزشی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تعداد 58 هزار و 290 حلقه سی‌دی غیر مجاز محصول تلاش مسئولان مربوطه طی سال‌های 90 و 91 است، عنوان داشت: متأسفانه  فروش سی‌دی و محصولات فرهنگی غیر مجاز در دو نقطه از گچساران نمود بیشتری دارد که  مسئولان مربوطه باید تلاش بیشتری در راستای برخورد با این مسئله داشته باشند.

کمالوندی تصریح کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی حوالی مسجد شهیدان یکی از مراکز توزیع و فروش سی‌دی‌های غیر مجاز است که در این زمینه تدابیر بیشتری باید اندیشه شود زیرا این نقاط بعد از پاکسازی از سی‌دی‌های غیر مجاز و ضد فرهنگی، دوباره فعال می‌شود.

وی سی‌دی و محصولات فشرده غیر مجاز را یکی از راهکارهای دشمن در جنگ فرهنگی دانست و عنوان داشت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در انجام مستمر فعالیت‌های فرهنگی، امحای محصولات ضد فرهنگی و غیر مجاز سمعی و بصری است.

کمالوندی تصریح کرد: در همین راستا امروز و با حضور دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزرات ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی، افزون بر 58 هزار و 290 حلقه سی‌دی و محصولات فرهنگی غیر مجاز امحا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در طول سال 90 افزون بر 45 هزار سی‌دی و 13 هزار حلقه دی وی دی، 21 عدد کیس و 24 دستگاه هارد رایانه توسط نیروی انتظامی ضبط و نسبت به صدور احکام لازم اقدام شد.

کمالوندی یادآور شد: با تلاش‌های مسئولان مربوطه در سال 91 نسبت به جمع‌آوری افزون بر 14 هزار سی‌دی غیر مجاز، 24 هزار دی وی دی غیر مجاز، 31 کیس و 29 هارد رایانه اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول