اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بازسازی مناطق زلزله‌زده جلوه‌ای از زیبایی‌های ارسباران خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با طلوع آفتاب بهار 92، شاهد جلوه دیگری از زیبایی‌های بازسازی در مناطق زلزله‌زده ارسباران خواهیم بود.

بازسازی مناطق زلزله‌زده جلوه‌ای از زیبایی‌های ارسباران خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن دهه‌ فجر کارکنان استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جاذبه‌های طبیعی منطقه ارسباران همگام با استقرار سکونتگاه‌های تازه احداث این منطقه، تجلی بیشتری خواهد داشت، افزود: نتیجه عنایت خاص مقام معظم رهبری و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی استان در زلزله اخیر این است که امروز در کنار بازسازی واحدهای مسکونی و تامین امکانات معیشتی شاهد آرامش نسبی این منطقه هستیم.

وی افزود: کارکنان بخش‌های مختلف استانداری آذربایجان‌شرقی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان، نقش ارزشمندی را در روزهای امداد، آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده ایفا کردند.

بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه امروز، ملت ایران نعمت انقلاب اسلامی را ضامن شوکت و عظمت خود می‌داند، یادآور شد: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران حماسه‌ساز جنگ تحمیلی هنوز بر مودت و دلدادگی دوره انقلاب اعتقاد راسخ داریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: نظام سلطه تصور می‌کند شرایط بسیار دشواری را برای نظام اسلامی رقم زده است و در همین راستا دست به جنجال‌سازی در مورد تحریم‌ها می‌زند.

بیگی ادامه داد: این تصور باطل در صورتی است که در عمل شاهد وقوع اتفاق خاصی بر اثر تحریم‌ها نیستیم.

*دشواری شرایط اقتصادی کنونی قابل انکار نیست

وی با اذعان بر اینکه دشواری شرایط اقتصادی کنونی قابل انکار نیست، تاکید کرد: آنچه ارزشمند است، بها و ارزشی است که ملت ایران در قبال پایبندی بر آرمان‌ها و ارزش‌ها در راه حفظ عظمت و عزت خود می‌پردازند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به برکت انقلاب اسلامی از این شرایط دشوار عبور کرده و از این رهگذر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن را به فرصت‌های مطلوب اقتصادی تبدیل خواهیم کرد.

بیگی تاکید کرد: این فرصت باید به گونه‌ای باشد که خود را از تکیه بر اقتصاد نفتی جدا کرده و سایر توانمندی‌ها و قابلیت‌های اقتصادی را فعال کنیم.

انتهای پیام/60002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول