اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اردبیل لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد / استعدادها نباید هرز برود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ با برنامه‌ریزی و حمایت ویژه از هیئت فوتبال استان باید زمینه برای حضور تیم فوتبال از اردبیل در لیگ برتر فراهم آید، چرا که این استان لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد.

اردبیل لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد / استعدادها نباید هرز برود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در نشست با هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: امیدواریم با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم و قابلیت‌های نیروی انسانی با حمایت ویژه همه مسئولان و دست‌اندرکاران با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم یک تیم فوتبال توانمند را در لیگ برتر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه فوتبال علی دایی جزو مدارس برتر کشور است و وجود این مدرسه می‌تواند استعدادهای بسیاری را به منصه ظهور و بروز برساند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: این مدرسه در شاخص‌های شناسایی پدیده‌های فوتبال نوجوانان و آموزش نوین فوتبال از طرف فدراسیون فوتبال کشور رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

دبیر با اشاره به وجود استعدادهای ناب ورزشی در اردبیل نیز گفت: باید جهت معرفی و شناسایی این استعدادها از این مدارس فوتبال و امکانات به نحو شایسته استفاده کرد.

این مسئول نمونه‌ای از این استعدادهای نوجوانان استان اردبیل را دعوت از سه فوتبالیست نوجوان به اردوی تیم ملی نوجوانان اعلام کرد.

فرماندار اردبیل عنوان کرد: می‌توان استعدادهای دیگری را نیز در نقاط مختلف روستاها و شهرها در زمینه‌های مختلف ورزشی و فوتبالی شناسایی و به جامعه فوتبال معرفی کرد.

دبیر ابراز داشت: این دیار از دیر‌باز مهد پرورش استعدادهای ناب به ویژه در حوزه فوتبال است که ظهور استعدادهایی همچون علی دایی، کریم انصاری‌فرد و دیگر استعدادها سبب شده است تا شاهد توسعه و گسترش روز‌افزون این رشته و توجه به استعدادهای ناب در این حوزه باشیم.

وی افزود: در کنار توجه به زیر‌ساخت‌های نرم‌افزاری در سال‌های اخیر در بخش سخت‌افزاری نیز امکانات و تجهیزات مناسبی در شهر اردبیل فراهم شده تا فوتبال به عنوان یک رشته پر‌طرفدار رونقی مضاعف پیدا کند که در همین زمینه فعالیت چندین تیم باشگاهی ما در سطح لیگ دو و سه امیدواری زیادی را ایجاد کرده تا بتوانیم با صعود به دسته بالاتر در لیگ فوتبال در سطح کشور درخشش داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری اردبیل را برای حضور در لیگ دسته یک یادآور شد و تصریح کرد: همه باید در این زمینه احساس تکلیف کرده و وارد میدان شوند تا استعداد ناب ورزشی فوتبال رونقی مضاعف پیدا کند.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول