اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیریت شهری جنوب تهران تاکید کرد

اجرای طرح استقبال از بهار در جنوب تهران با محوریت ارتقاء نگهداشت شهر

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر شهری جنوب تهران از اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه با محوریت ارتقاء نگهداشت شهر خبر داد.

اجرای طرح استقبال از بهار در جنوب تهران با محوریت ارتقاء نگهداشت شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش در جلسه‌ای که به‌منظور هماهنگی در اجرای طرح استقبال از بهار با حضور قائم مقام مدیریت شهری جنوب تهران، ‌رئیس اداره بازرسی، ‌معاونت‌های تخصصی و شهرداران نواحی برگزار شد بر لزوم اجرای به‌موقع طرح با در نظر گرفتن دقت و صحت در کار تاکید شد.

قائم مقام مدیت شهری جنوب تهران در این جلسه یادآور شد: اجرای ویژه برنامه‌های آراستگی مساجد در هفته پایانی سال، ‌دیدار با خانواده‌های معظم شاهد در منطقه و برگزاری مراسم یادبود پنجشنبه آخر سال از مهمترین برنامه‌های منطقه است.

حسین خوش اقبال در ادامه به تشریح جزییات طرح و عملکرد هر یک از حوزه‌ها در این راستا پرداخت و گفت: روکش آسفالت، ‌مرمت انهار و جداول، مناسب سازی معابر به جهت سهولت تردد معلولان و جانبازان و سالمندان، ‌ساماندهی حریم کارگاه‌های ساختمانی عمران از مهمترین اقدامات طرح استقبال از بهار در حوزه فنی و عمران منطقه محسوب می‌شود که در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: آماده‌سازی بوستان‌ها، ‌گل‌کاری در میادین و بوستان‌ها، ‌توزیع درخت و درختچه در هفته درختکاری، ‌رنگ آمیزی المان‌های ترافیکی، ‌مبلمان شهری، ‌پاکسازی برچسب و تراکت‌های تبلیغاتی، ‌کنترل سد معبر، ‌جمع‌آوری خاک و نخاله، ‌شستشوی جداول،‌ نرده و غیره از جمله اقدامات حوزه امور شهری و فضای سبز در این طرح است.

حسین خوش اقبال در ادامه در تشریح فعالیت‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: ‌نصب بنرهای فرهنگی با مضمون استقبال از بهار، بازدید از زنان سرپرست خانوار،‌ برگزاری مسابقات ورزشی در سطح محلات،‌ اجرای طرح سفره طبیعت،‌ توزیع بسته‌های آموزش شهروندی به مسافران و غیره نیز از سوی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی اجرا می‌شود.

علی اکبر، رئیس اداره بازرسی مدیریت شهری جنوب تهران نیز در این جلسه ضمن بیان اهمیت اجرای بهینه طرح استقبال از بهار خاطر نشان کرد: ‌جلب رضایتمندی شهروندان در اولویت اول قرار دارد و سعی ما بر این است ضمن رفع نیازهای شهروندان،‌ محیط مناسب‌تری را برای آنان در سال جدید در سطح محلات فراهم آوریم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تفکیک اقدامات جاری از اقدامات ویژه اجرای طرح استقبال از بهار گفت: عملیات اجرایی توسط حوزه‌ها، مورد کنترل و نظارت مستمر بازرسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2462/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول