اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 روز تا نخستین بازی آسیایی تراکتورسازی

عنکبوتی‌ها در تار تراکتورسازی / الجزیره امارات را بیشتر بشناسیم

خبرگزاری فارس: الجزیره امارات نخستین حریف تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا است که روز سه‌شنبه هشتم اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف میزبان خود خواهد رفت.

عنکبوتی‌ها در تار تراکتورسازی / الجزیره امارات را بیشتر بشناسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، الجزیره امارات تیم شهر ابوظبی و از تیم‌های پرطرفدار کشور امارات است. این تیم دارای ورزشگاهی با امکانات خوب است. این ورزشگاه به تقلید و با الگوبرداری از استادیوم امارات (ورزشگاه باشگاه آرسنال) ساخته شده و شباهتی زیادی به آن دارد.

این باشگاه در سال 1974 و در پی ادغام دو باشگاه الخالدیه و البطین تشکیل یافته است. لقب این باشگاه عنکبوتی بوده و ورزشگاه خانگی الجزیره ظرفیت 40 هزار تماشاگر را دارد. لباس اول این تیم سفید و لباس دوم سیاه است و  تراکتورسازی مقابل این تیم مشکل استفاده از پیراهن اولش را نخواهد داشت.

الجزیره تنها یک بار موفق به قهرمانی باشگاه‌های امارات شده و چهار بار نیز نایب قهرمان شده است. از لحاظ کسب عناوین قهرمانی کشور امارات، تیم هشتم بوده و همانند تراکتورسازی با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته جواز صعود به باشگاه‌های آسیا را دریافت کرده است.

این تیم در آخرین بازی چهار بر یک الظفره امارات را شکست داد، اما بعد از این پیروزی سران باشگاه سرمربی برزیلی تیم را برکنار و یک مربی اسپانیایی به نام لویس میلا را جایگزین وی کردند.

در حال حاضر در لیگ امارات، الجزیره با 34 امتیاز بعد از العین در رده دوم قرار گرفته است.

موفقیت در بازی با تیم‌های ایرانی

الجزیره  سه سال پیش با استقلال تهران هم گروه بود که هر دو بازی با تساوی به اتمام رسید. سال گذشته الجزیره باز با استقلال همگروه بود بازی دو تیم در امارات مساوی شده اما الجزیره با پیروزی بر استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن صعود، حذف استقلال را رقم زد.

الجزیره در مرحله حذفی اسیر تیم  الهلال عربستان شده و حذف شد.

حریف تراکتورسازی یکشنبه به تبریز می‌آید

الجزیره یکشنبه شب برای دیدار مقابل تراکتورسازی به تبریز می‌آید.

تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه هشتم اسفند از ساعت 16.30 در نخستین مسابقه خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم الجزیره امارات است.

حریف تراکتورسازی یکشنبه شب ششم اسفند ماه با پرواز اختصاصی وارد تبریز می‌شود. اعضای تیم الجزیره امارات در هتل پارس  تبریز استقرار خواهند یافت. 

انتهای پیام/60002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول