اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی اولیویرا:

من مربی هستم نه جادوگر/ تجربه جدید تراکتورسازی در آسیا

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من مربی هستم و نه جادوگر و از من انتظار جادو نداشته باشید.

من مربی هستم نه جادوگر/ تجربه جدید تراکتورسازی در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا شامگاه امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی  تبریز با فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: هر بازی مشکلات خاص خود را داشته و مسلما بازی با فجر سپاسی بازی سخت و مشکلی برای تیم ما خواهد بود.

وی افزود: فجر سپاسی تیم خوبی است که یک مربی با تجربه آن را هدایت می‌کند و این تیم در مسابقات فصل جاری خوب کار کرده، اما در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: فجر سپاسی در بازی قبلی خود شکست سنگینی متحمل شده و برای جبران این شکست مقابل ما قرار می‌گیرد و ما نیز نهایت سعی خود را خواهیم کرد که سه امتیاز این بازی دست یابیم.

تونی در مورد زمان بازی تیمش گفت: اعتراض نمی‌کنم، چون فایده‌ای ندارد، ولی تیم ما سفر طولانی را برای بازی با گهر داشته و قسمتی از سفر با اتوبوس و بخشی دیگر از مسیر با هواپیما طی کرده و اینجا این سئوال مطرح می‌شود چرا حریف ما  باید دو  روز بیشتر استراحت کند.

 

با اسم‌ها کاری ندارم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من با اسم‌ها کاری نداشته و هر بازیکنی که آماده‌تر بود در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسلما هر مربی که به نام‌ها توجه کند عمر کارش کوتاه‌تر خواهد شد و برای من تیم و کسب نتایج مهم است و باید عنوان کنم که حتی با اعتراض نیز بازیکنان ذخیره را در ترکیب جای نداده و بازیکنانی برای تیم بازی خواهند کرد که آمادگی بیشتر داشته باشند.

مربی تیم دوم جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما اوایل فصل بدنسازی کرده و روند امتیازگیری تیم در لیگ برتر مطلوب است، اما من نمی‌توانم بیشتر از این روی بازیکنانم فشار بیاورم، زیرا احتمال مصدومیت آنها وجود دارد و بضاعت تیم ما مانند استقلال نمی‌باشد که یک تیم نیز در نیمکت ذخیره داشته باشد.

وی  به بازی دفاعی حریفان تراکتورسازی اشاره کرد و ابراز داشت: ملوان، آلومینیوم، داماش و ذوب آهن با ترکیب دفاعی مقابل ما قرار گرفتند و به دنبال اشتباه ما بودند تا به گل برسند و بازی با تیم‌های دفاعی سخت است، اما این هم بخشی از فوتبال بوده و ما نیز برای کسب تمام امتیازات بازی به میدان می‌رویم.

 

حضور تراکتورسازی در آسیا تجربه جدیدی است

تونی اولیویرا با اشاره به اینکه تمام تمرکزش بازی تراکتورسازی مقابل فجرسپاسی بوده و حاضر نیست در مورد بازی‌های آسیایی تراکتورسازی سخن بگوید، ابراز داشت: حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا که چند سال از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، تجربه جدیدی برای این تیم محسوب می‌شود.

وی افزود: من بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنم و در مورد الجزیره امارات و دیدار با این تیم بعد از بازی فردا پاسخ خواهم داد.

سرمربی تراکتورسازی چهار بازی آتی این تیم در لیگ برتر بسیار تاثیرگذار ذکر کرد و افزود: تا روز پایانی این رقابت‌ها برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد، اما چهار بازی آینده تیم مقابل فجر، نفت، استقلال و سپاهان وضعیت تیم ما را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: من مربی هستم و نه جادوگر و از من انتظار جادو نداشته باشید، اما نهایت تلاشم را برای کسب نتایج مطلوب تراکتور سازی کرده و امیدوارم  این تیم را در لیگ ایران و باشگاه های آسیا به موفقیت برسانم.

محمود یاوری سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز  در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با تراکتورسازی حضور نیافت.

انتهای پیام/60002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول