اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاخره مقاومت شکست

تراکتورسازی با برد به استقبال آسیا رفت/ زهر چشم تراکتور از استقلال و الجزیره

خبرگزاری فارس: بالاخره مقاومت تیم فجرسپاسی در تبریز شکسته شد و این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.

تراکتورسازی با برد به استقبال آسیا رفت/ زهر چشم تراکتور از استقلال و الجزیره

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم فجرسپاسی شیراز بود.

تراکتورسازی که در سه بازی خانگی خود مقابل فجرسپاسی در لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت داده بود، از همان لحظات اولیه بازی عزم خود را برای پیروزی جزم کرده و به دروازه تیم میهمان یورش برد.

در دقیقه 20 بازی سعید قزلگچه در محوطه جریمه روی سید صالحی مرتکب خطا شد که داور مسابقه بی درنگ  یک ضربه پنالتی را به سود میزبان اعلام  کرد و فلاویو با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه فجر سپاسی رساند. نیمه نخست با یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

در نیمه دوم، تراکتورسازی باز برتری خود را به تیم مهمان دیکته کرده و در دقیقه 48 سید صالحی با یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سناریو گل نخست در دقیقه 87 تکرار شد و اینبار قزلگجه روی محمد ابراهیمی خطا کرد تا بازهم تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شود که این ضربه را فلاویو به گل دوم خود و گل سوم تیمش تیدبل کرد.

 

 

در لحظات پایانی بازی بیتو یکی از گل‌های خورده تیم مهمان را پاسخ داد، اما در نهایت تیم تراکتورسازی موفق شد، ضمن کسب اولین پیروزی خود مقابل فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر، با روحیه مضاعف به مصاف الجزیره امارات در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برود.

بازی رفت دو تیم در شیراز با یک گل به سود فجر سپاسی به اتمام رسیده بود.

قضاوت بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی شیراز با تورج حق‌وردی بود و سعید علی‌نژادیان، سخاوت سلیمان‌نژاد کمک اول و دوم این بازی بودند.

حق‌وردی، ایران‌پوریان از تراکتورسازی و قزلگچی از تیم فجر را با کارت زرد جریمه کرد.

بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 18 هزار تماشاگر برگزار شد.

با این نتیجه، تراکتورسازی با 52 امتیاز به طور موقت صدرنشین شد، استقلال با یک بازی کمتر و همین امتیاز دوم است و سپاهان نیز با 50 امتیاز در مکان سوم جدول جای گرفت.

اسانی تیم فجرسپاسی شیراز

وحید شیخ ویسی، خالد شفیعی، حمید جوکار، علی رضا جلیلی، سعید قزلگچی، حسین کاظمی(از دقیقه 56 مسعود ریکی)، هادی ایمانی، جابر انصاری(از دقیقه 52 محمد مهدی نظری)، مجتبی ترشیز، فرشید اسماعیلی(از دقیقه 71 مسلم فیروز آبادی)، سندلی بیتو

سرمربی: محمود یاوری

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

مهدی ثابتی، حبیب گردانی، مرتضی اسدی، محمد ایران پوریان، محمد نصرتی، قاسم دهنوی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان( از دقیقه 76 جاناتان داسیلوا)، جواد کاظمیان(از دقیقه 62 محمد ابراهیمی)، فلاویو لوپز، سید مهدی صالحی(از دقیقه 73 گیلسون سوارز)

سرمربی: تونی خوزه اولیویرا

انتهای پیام/ 60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول