اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تراکتورسازی زمان انتقام فرا رسید

تراکتورسازی با برد فجر به استقبال آسیا می‌رود

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی تبریز در آخرین بازی خود پیش از بازی‌های آسیایی میزبان تیم فجرسپاسی شیراز است.

تراکتورسازی با برد فجر به استقبال آسیا می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در خانه میزبان فجر سپاسی شیراز است.

تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل گهر زاگرس از روحیه مضاعفی برخوردار بوده و امیدوار است بتواند در مقابل زرد پوشان دیار شعر و ادب نیز به پیروزی رسیده تا همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.

با توجه به شرایط جدول تراکتورسازی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کند پیش از اتمام بازی استقلال تهران با نفت آبادان ساعاتی صدرنشین خواهند شد. حکایتی که در هفته‌های اخیر بارها تکرار شده، اما صدرنشینی موقت تراکتورسازی هیچگاه تثبیت نشده است.

سرسختی فجر سپاسی در تبریز

تراکتورسازی تبریز با 49 امتیاز تیم دوم جدول لیگ برتر بوده و فجر نیز با 33 امتیاز در رده دوازدهم قرار داد. هر چند شاگردان محمود یاوری جزو تیم‌های پایین جدول هستند اما این تیم همیشه برای تراکتورسازی حریفی سرسخت بوده است. بازی رفت دو تیم در شیراز با یک گل به سود فجر به اتمام رسیده بود. اما مهمترین نکته تقابل دو تیم  مقاومت فجر سپاسی در تبریز مقابل تراکتورسازی است.

فجرسپاسی در لیگ نهم در بازی با تراکتورسازی در تبریز و مقابل 100 هزار نفر به خوبی مقاومت کرده و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. بازی که تا به امروز پرتماشاگرترین بازی بین دو تیم شهرستانی در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

فصل گذشته نیز در هفته‌های پایانی لیگ برتر بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی باز پذیرای نزدیک به 100 هزار تماشاگر تبریزی بود که در نهایت باز هم بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

فجر سپاسی در نخستین دوره لیگ برتر در سال 80 نیز در تبریز با تراکتورسازی به تساوی صفر بر صفر دست یافته بود تا حاصل کار این تیم در تبریز سه تساوی بدون گل در تبریز باشد و این تیم در تبریز نه تنها مقابل تراکتورسازی شکست نخورده  است، بلکه حتی گلی هم دریافت نکرده است.

دو تیم در لیگ برتر هفت بار به مصاف هم رفته‌اند که پنج بازی با تساوی به اتمام رسیده و یک بازی نیز  تراکتورسازی بر حریف خود غلبه کرده و  یک بازی نیز مغلوب شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید تیمی که در خانه خود پنج گل از استقلال دریافت می‌کند، آیا قادر است تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند.

 

جعفری: شدیدا به فاصله زمانی بازی‌های مان با تیم‌های صدر جدول معترضیم

سردار جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در اعتراض به برنامه برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: شدیدا به فاصله زمانی بازی‌های مان با تیم‌های صدر جدول  اعتراض دارم و  با توجه به حساسیتی که در بالای جدول وجود دارد از مسئولان می‌خواهیم بازی‌های تیم‌های بالای جدول را در یک ساعت و یک زمان برگزار کنند و حتی 10 دقیقه هم نباید بین آن ها فاصله باشد.

وی افزود: هشت هفته به پایان فصل باقی مانده و شرایط بسیار سخت و حساس است، به همین خاطر در خواست می‌کنیم بازی ها به صورت همزمان برگزار شود.

تراکتورسازی تبریز ساعت 16  روز پنجشنبه سوم اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان فجرسپاسی شیراز است.

انتهای پیام/60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول