اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

مسئولان با حفظ وحدت فقط به مردم خدمت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: در برهه کنونی لازم است تا مسئولان با حفظ وحدت و انسجام خود، فقط به مردم خدمت کنند.

مسئولان با حفظ وحدت فقط به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان دامغان اظهار داشت: مدیران دستگاه‏های اجرایی و مسئولان نهادهای مختلف در سراسر کشور باید بکوشند تا با حفظ وحدت و همدلی خود، به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: باید قدردان زحمات و جانفشانی‏های مردمی بود که در سال‏های متمادی حافظ و پشتیبان نظام اسلامی بوده‏اند.

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و عنایت الهی در داشتن مردمی ولایت‏مدار و همیشه در صحنه را بدانند.

ترابی تصریح کرد: باید همواره در راستای حل مشکلات مردم و آحاد مختلف جامعه گام برداشت و در این راه با سرعت و همت بیشتری حرکت کرد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود در جمع مردم تبریز نصیحت‏های پدرانه و دلسوزانه‏ای داشتند که باید به خوبی به آنها عمل شود.

سخنان رهبری فصل‏الخطاب است

امام جمعه دامغان افزود: سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان عالی‏رتبه نظام اسلامی و همه مدیران اجرایی در حقیقت فصل‏الخطاب است و باید به تک‌تک سخنان گوهربار ایشان با دقت عمل کرد.

ترابی، هدف نخست از پذیرش مدیریت از سوی مسئولان را خدمت به مردم بیان کرد و گفت: مسئولان باید با پذیرش و عمل به وظیفه‏های مدیریتی و دینی خود، به فکر حل معضلات مردم و مشکلات اجتماعی باشند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پیرو پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) و راه عاشورا هستند و از این رو، هرگز تسلیم فشارهای شرق و غرب نمی‏شوند و روی پای خود ایستاده‏اند.

ملت ایران بر انواع تحریم‏های سخت و محاصره اقتصادی پیروز شده‏اند

امام جمعه دامغان بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در سالیان متمادی گذشته توانسته‏اند بر انواع تحریم‏های سخت و محاصره اقتصادی پیروز شوند و این یادآور حماسه‏سازی‏های مسلمانان در اوایل دعوت آنها به اسلام از سوی پیامبر گرامی اسلام است.

ترابی در پایان اذعان داشت: مسلمانان آن زمان نیز به خوبی صبر پیشه کردند و بر مشکلات و تنگناها فائق آمدند و در حال حاضر نیز برای رسیدن به خواسته‏های به‏ حق خود در حال استقامت و مقاومت هستند.

انتهای پیام/2249/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول