اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن مایوس از مقاومت ملت ایران/ سران 3 قوه از مردم درس بگیرند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان باید مایوس شوند چراکه ملت ایران برای نان و اقتصاد با تحمل همه مشکلات و سختی‎ها دست‎بردار از آرمان‎هایش نیست.

دشمن مایوس از مقاومت ملت ایران/ سران 3 قوه از مردم درس بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول پیش از شهر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: وحدت یک امر حیاتی برای هر جامعه‎ای محسوب می‎شود خصوصاً جامعه‎ای که اسلامی و مبتنی بر تفکر شیعه علوی است، وحدت و همدلی مهم نمود بیشتری پیدا می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه ولایت مطلقه فقیه محور اصلی وحدت همه قواست تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم آنچه تا امروز و در طول 34 سال انقلاب اسلامی ما را به پیروزی‎های متعددی رسانده قطعاً وحدت بین آحاد ملت مخصوصاً سران سه قوه است.

وحدت خنثی‎کننده دسیسه‎های دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره وحدت است افزود: زمانی که قوه قضائیه، قوه مجریه و قوه مقننه تحت فرمان ولایت با یکدیگر همدل و یکصدا شوند خودبه‎خود پیروزی‎های بزرگی نصیب کشورمان شده و می‎شود.

کریمی‎اول یادآور شد: بر اساس آیات و روایات نیز اگر مسلمانان به تفکرات دینی و ارزشی خود استوار و یکصدا باشند حتماً پیروزی با آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و ادامه مسیر روشن انقلاب اسلامی نیاز به وحدت داریم ابراز داشت: در این شرایط حساس که دشمن به هر شیوه‎ای می‎خواهد ایجاد اختلاف بین مردم خصوصاً سران قوا که تصمیمات اصلی کشور به دست آنهاست داشته باشد، عنصر وحدت خنثی‎کننده دسیسه‎های دشمنان است.

اختلاف‎افکنی تشخیص دشمن برای رسیدن به اهدافش است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: بهترین راهی که دشمن تشخیص داده اختلاف‎افکنی است، مبادا خدای ناکرده در مسیر دشمن قرار بگیریم.

کریمی‌اول افزود: اختلافات موجب کندی روند توسعه انقلاب اسلامی و رشد و بالندگی انقلاب در داخل و علاوه بر آن امیدی که ملت‎های دنیا به این انقلاب بستند، می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه سران سه قوه باید از مردم درس بگیرند ابراز داشت: ملت ایران همه فشارها، چالش‎ها را به خاطر حفظ آرمان‎های اسلامی تحمل می‎کند بنابراین مسئولان نباید به دلیل مسائل جزئی با یکدیگر اختلاف کنند و اگر در این راستا غفلت شود قطعاً در پیشگاه شهدا و آحاد ملت باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول