اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهر گهر از لیگ برتر/ تراکتورسازی مقابل گهر زاگرس فرصت اشتباه ندارد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم انتهای جدولی گهر زاگرس راهی جز پیروزی ندارد.

قهر گهر از لیگ برتر/ تراکتورسازی مقابل گهر زاگرس فرصت اشتباه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از پیروزی استقلال بر فجر سپاسی شیراز همچنین برد سپاهان در بازی عقب افتاده خود، تراکتورسازی به رده سوم جدول سقوط کرد.

تراکتورسازی برای قرار داشتن در کورس قهرمانی باید مقابل گهر زاگرس به پیروزی برسد تا فاصله امتیازاتش با تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان افزایش پیدا نکند.

گهری‌ها نیز در جدول رده‌بندی در موقعیت خوبی قرار نداشته و شکست مقابل مهمان خود کار این تیم را برای باقی ماندن در لیگ برتر مشکل خواهد کرد.

تراکتورسازی در هشت بازی دور برگشت پنج پیروزی و سه تساوی کسب کرده و به همراه تیم‌های نفت تهران و استقلال تهران در دور برگشت 18 امتیاز به دست آورده است.

بهترین پیروزی تاریخ تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز در دور رفت مقابل گهر زاگرس بهترین پیروزی تاریخ خود را جشن گرفت، پیروزی پنج بر صفر شاگردان تونی اولیویرا بهترین برد این تیم در تاریخ 43 ساله باشگاه تراکتورسازی در بازی رسمی محسوب می‌شود.

در حال حاضر تراکتورسازی با 46 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و استقلال تهران 52 امتیاز و یک بازی بیشتر صدرنشین بوده و سپاهان نیز با 47 امتیاز تیم دوم جدول است.

گهر زاگرس نیز با 18 امتیاز تیم هفدهم لیگ برتر است، بازی دو تیم تراکتورسازی به گهر زاگرس ساعت 15 روز یکشنبه 29 بهمن در شهر دورود برگزار خواهد شد.

تراکتور سازی جریمه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم صبای قم و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ 10/11/91 برگزار شد که از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس صبای قم به پرداخت 30 میلیون ریال و تیم تراکتورسازی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. 

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول