اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی- 31

دیابی: زنان وظایف خود را فراموش نکنند/ نقش زنان در دفاع از حریم ولایت بی‏بدیل است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل زنان گفت: به طور قطع زنان که نیمی از پیکره جامعه را تشکیل می‌دهند، نقش بسیار مهمی در دفاع از حریم ولایت دارند و نباید وظایف خود را فراموش کنند.

دیابی: زنان وظایف خود را فراموش نکنند/ نقش زنان در دفاع از حریم ولایت بی‏بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عفت دیابی امروز در در آستانه برگزاری نخستین یادواره شهدای زن استان سمنان اظهار داشت: تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و به ویژه شهدای زن تکلیف و مسئولیتی برای عموم مردم است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما تکریم و بزرگداشت خانواده‌های شهداست که با ایثارگری و مجاهدت خود باعث پیروزی انقلاب و پیشرفت و سربلندی کشور شدند.

این کارشناس مسائل زنان در خصوص تجلیل از شهدای زن گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آرمان‌ها به نسل جدید است.

دیابی افزود: مهمترین وظیفه کنونی مسئولان امر و دلسوزان انقلاب و نظام ایجاد بصیرت و فضاسازی و آماده‌سازی جوانان برای حضور با بصیرت در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و شهداست.

نقش زنان در دفاع از حریم ولایت بی‏بدیل است

این کارشناس مسائل زنان در خصوص اهمیت نقش زنان در دفاع از حریم ولایت گفت: به طور قطع زنان که نیمی از پیکره جامعه را تشکیل می‌دهند، نقش بسیار مهمی در دفاع از حریم ولایت دارند.

دیابی افزود: زنان بسیاری می‌توان در طول تاریخ نام برد که در حمایت از رهبر و ولی خود اقدام کرده‌اند و جان خود را نیز از کف داده‌اند.

وی تصریح کرد: با دقت در زندگانی حضرت خدیجه (س)، زهرا (س) و زینب (س) کاملا روشن می‌شود که هیچ‏گاه از این مهم غفلت نورزیده و در برهه‌های مختلف از زندگی خویش در مواقع ضرورت از امام وقت خویش حمایت کرده‌اند.

زنان وظایف خود را فراموش نکنند

این کارشناس مسائل زنان تصریح کرد: زن مسلمان در جامعه اسلامی از آن جهت که زن بوده و از آن جهت که مسلمان است، وظایفی را بر عهده دارد.

دیابی ادامه داد: اگر زن این وظایف را فراموش کند و فقط به نقش اجتماعی خویش بپردازد و از آنچه شرع بر عهده شخص او گذارده و او مکلف به انجام آن می‌داند سرپیچی کند، نه تنها به خود ضربه زده بلکه اجتماعی را در معرض خطر قرار داده است.

نخستین یادواره 13 شهید زن استان سمنان، سوم اسفند 91 در سالن اجتماعات هلال احمر با سخنرانی فائزه عظیم‌زاده‏اردبیلی، استاد دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول