اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

اجرای طرح شبنم نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کار بزرگ، همت و عزم جدی و اراده‌ای قوی می‌خواهد و اجرای طرح شبنم نیازمند همکاری دستگاه‌های مسئول از یک طرف و مردم از سویی دیگر است.

اجرای طرح شبنم نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جمع اعضای کمیسیون پیشگیری قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: در سال جاری که به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده به حق نشان از آسیب شناسی و تحلیل درست مقام معظم رهبری از فضای جامعه است و شعار اقتصاد مقاومتی در همین راستا عنوان شده است.

این مسئول افزود: هر کالایی که خارج از شبکه‌ها و مجاری رسمی کشور عرضه شود قاچاق محسوب می‌شود و تبعات زیانباری برای سلامتی اقتصاد جامعه در پی دارد.

تابش تصریح کرد:‌ طرح شبنم، طرحی مردمی است و یکی از راهکارهای مهمی است که اجرای آن به تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت بوشهر اضافه کرد:‌ قاچاق پدیده شومی است که اشتغال، تولید ملی و سلامتی مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهد و ضربه موثری بر پیکره تولید کشور می‌زند.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری ما را به جدیت در اجرای طرح شبنم سوق می‌دهد، افزود: ما قبل از اینکه مسئول باشیم عضو همین مردم هستیم و اگر مردم پای کار نباشند این طرح عظیم اجرایی نخواهد شد.

این مسئول گفت: کار بزرگ، همت و عزم جدی و اراده‌ای قوی می‌خواهد و اجرای طرح شبنم نیازمند همکاری دستگاه‌های مسئول از یک طرف و مردم از سویی دیگر است.

اجرای طرح شبنم نیازمند تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی است

مدیر کل سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه از ابتدای بهمن ماه مرحله اجرایی طرح شبنم در استان بوشهر آغاز شده، برخی کالاهای فاقد بارکد در سطح عرضه موجود است که صاحبان این کالاها باید هرچه سریعتر نسبت به دریافت بارکد اقدام کنند.

حکمت‌الله نوذری هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلات اجرای طرح شبنم در استان ذکر کرد و افزود: طرح شبنم کار بزرگی است و سختی‌ها و ریسک‌های بزرگی دارد و در اجرای آن شرایط محیطی و فضای جامعه را باید لحاظ کرد.

نوذری اذعان داشت: با همدلی و هم افزایی می‌توان بر تمام مشکلات موجود غلبه کرد وبه اجرای طرح شبنم کمک کرد.

وی گفت: نمی‌خواهیم در جامعه تنش ایجاد کنیم و تیم‌های بازرسی نیز در فرآیند نظارتی خود با شیب ملایم با عرضه‌کنندگان کالاهای فاقد بارکد برخورد کنند.

مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری بوشهر تاکید کرد: بازرسان در صورت مشاهده کالاهای بدون بارکد، واحدهای صنفی را توجیه کنند تا نسبت به خود اظهاری کالاهای موجود در مغازه‌ها و انبارهای خود و دریافت بارکد اقدام کنند. 

انتهای پیام/66006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول