اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

نصب 4200 بارکد در اجرای مرحله دوم طرح شبنم

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: مرحله دوم اجرای طرح شبنم در دهگلان موفقیت‌آمیز بوده و تاکنون بر روی 4 هزار و 200 مورد کالا، بارکد نصب شده است.

نصب 4200 بارکد در اجرای مرحله دوم طرح شبنم

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان دهگلان اظهار کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح از مجموع 8 هزار و 500 درخواست در مرحله دوم تاکنون بر روی 4 هزار و 200 مورد کالا، بارکد نصب شده که تا هفته آینده این تعداد به 7 هزار و 200 مورد افزایش می‌یابد.

وی گفت: طبق قانون، فروش هر نوع کالا بدون بارکد ممنوع است و با فروشندگان چنین کالاهایی به طور جدی برخورد خواهد شد.

فرماندار دهگلان  همچنین از تمدید ارائه فرم خود‌اظهاری طرح شبنم برای عرضه‌کنندگان پوشاک تا 15 اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

وی همکاری اصناف و کسبه برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را خواستار شد و گفت: با اجرای کامل طرح مذکور، دست سودجویان از منابع و ثروت‌های کشور کوتاه شده و همه اقشار جامعه به یک اندازه از منابع مختلف ارتزاق می‌کنند.

محمد رضایی در ادامه این جلسه بر برپایی نمایشگاه فروش بهاره در آستانه سال‌نو در مرکز شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه در کل مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود باید تدابیر لازم برای برپایی نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان دهگلان نیز اندیشیده شود.

رضایی با اعلام اینکه 340 تن برنج به نرخ بازرگانی طی دو ماه گذشته در دهگلان توزیع شده است گفت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به ماه‌های پایانی سال هستیم، لازم است مسئولان تامین مایحتاج مردم  را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند تا شهروندان با مشکلی مواجه نشوند.

وی در پایان این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای انجام امور تصریح کرد: با توجه به اینکه با ورود به ماه اسفند در بازار التهاب کاذبی به وجود می‌آید و تقاضا افزایش می یابد باید بستر را برای ایجاد رقابت سالم در نمایشگاه‌ها بین فروشندگان در جهت دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به مایحتاج فراهم کرد.

انتهای پیام/79013/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول