اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توزیع برق شهرستان مهدیشهر خبر داد

بهسازی شبکه‏های برق مهدیشهر با استفاده از کابل خودنگهدار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره توزیع برق شهرستان مهدیشهر از بهسازی شبکه‏های برق مهدیشهر با استفاده از کابل خودنگهدار خبر داد.

بهسازی شبکه‏های برق مهدیشهر با استفاده از کابل خودنگهدار

غلام‏حسن میرحاج امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر اظهار داشت: با هدف اجرای پروژه کاهش تلفات، تقلیل خاموشی‏های ناخواسته و استفاده بهینه از شبکه‏های برق‏رسانی، بخشی از شبکه مسی موجود در شهرستان مهدیشهر به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‏جاری تاکنون، 49 هزار و 251 متر شبکه فشار ضعیف مسی در مهدیشهر جمع‏آوری و کابل خودنگهدار جایگزین آن شده است.

رئیس اداره توزیع برق شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: اجرای این پروژه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان مهدیشهر به اجرا درآمده و شبکه‏های فشار ضعیف اصلاح اساسی شده است.

میرحاج خاطرنشان کرد: این پروژه در شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین و روستاهای آرتد، آسوران، ملاده، هیکو، رسم رودبار، تم، تلاجیم، فینسک، هسکو، چه‏سر، چاشم، فولادمحله و شورستان عملیاتی شده است.

رئیس اداره توزیع برق شهرستان مهدیشهر با عنوان اینکه 6 میلیارد و 928 میلیون ریال اعتبار صرف این پروژه شده است، یادآور شد: با توجه به اقلیم خاص منطقه و با اجرای این پروژه، کاهش چشمگیری در بخش خاموشی‏های ناخواسته حاصل شده است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول