اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

زمان انتظار جراحی قلب در بابل کمتر از یک هفته شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ‌با اقدامات مناسبی که در سطح مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه انجام گرفت میزان زمان انتظار برای عمل‌های جراحی قلب باز به کمتر از یک هفته می‌رسد.

زمان انتظار جراحی قلب در بابل کمتر از یک هفته شد

ابراهیم میکانیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در گذشته بیماران برای انجام عمل‌های قلب باز مجبور بودند به تهران سفر کنند و مدتی نیز در انتظار به سر ببرند که با تمهیدات فراهم شده در طول سه سال اخیر هم‌اکنون عمل‌های جراحی قلب باز در بیمارستان دولتی آیت‌الله روحانی بابل در کمتر از یک هفته انجام می‌شود و این در حالی است که موارد اورژانس در مدت چند ساعت انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت:‌ از برکات راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت‌الله روحانی افتتاح بخش‌های متعدد تخصصی و فوق تخصصی نظیر آنژیوگرافی و بخش قلب بود که دارای 10 تخت ICU قلب باز و 26 تخت بستری آنژیو است.

میکانیکی تصریح کرد:‌ در این مدت 4 هزار و 357 آنژیوگرافی و 400 آنژیوپلاستی و 647 عمل جراحی قلب باز در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل انجام گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: با تلاش و فعالیت‌های صورت گرفته در طول سال‌های گذشته شاهد ارتقای شاخص‌های درمانی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بودیم.

میکانیکی با اشاره به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی بابل در انجام پیوندهای کلیه گفت: هم‌اکنون بیش از یک‌هزار پیوند موفق کلیه در بیمارستان شهید بهشتی بابل انجام شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان تمهیداتی فراهم شود تا اعضای اهداکنندگان عضو برای پیوند به این بیمارستان داده شود.

انتهای پیام/86009/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول