اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر اسفند

نخستین جشنواره مخترعان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره مخترعان بسیجی مازندران گفت: نخستین جشنواره مبتکران و مخترعان مهندسان بسیجی استان مازندران به میزبانی شهرستان نوشهر اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره مخترعان مازندران برگزار می‌شود

محمدامین سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان مازندران و به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ارائه اختراعات، ابتکارات، ابداعات و مقالات در حوزه‌های فنی و مهندسی از موضوعات این همایش است.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش‌های کلی جشنواره نیز شامل انرژی، کشاورزی، عمران، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنعت و معدن است.

دبیر نخستین جشنواره مبتکران و مخترعان مهندسین بسیجی استان مازندران خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به وب سایت www.mazandengb.ir مراجعه کنند و مهلت ارسال آثار نیز تا 14 اسفند تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره مبتکران و مخترعان مهندسین بسیجی استان مازندران در سالن همایش اردوگاه شهید رسولی شهرستان نوشهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل mazandeng@yahoo.com مکاتبه کنند.

انتهای پیام/2296/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول