اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

جشن نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود / برپایی 200 پایگاه ثابت برای جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری امسال با محوریت و مرکزیت مساجد به تعداد 728 باب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود / برپایی 200 پایگاه ثابت برای جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در نشست تعاملی با مسئولان صدا و سیمای اردبیل در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری در استان اردبیل اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری روزهای 16، 17 و 18 اسفند ماه با شعار «همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها» برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در سال گذشته این جشن ملی در استان اردبیل با برپایی 327 پایگاه ثابت و 631 پایگاه سیار با همکاری 634 نفر از امدادگران رسمی و افتخاری برگزار شد.

این مسئول گفت: در سال گذشته مبلغ 8 میلیارد ریال هدایای مردم نیک‌اندیش استان اردبیل برای نیازمندان جمع‌آ‌وری شد که 72 درصد رشد کمک‌ها را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم.

وی افزود: از این مبلغ حدود یک میلیارد و 413 میلیون ریال به صورت نقدی و 6 میلیارد و 602 میلیون ریال به صورت کالا و اجناس بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: امسال نیز به لحاظ معنویتی که در مساجد وجود دارد در بیش از 728 باب مسجد استان جشن نیکوکاری برگزار شده و در کنار آن 200 پایگاه ثابت در میادین اصلی شهر و تمامی مدارس استان به عنوان پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

زلالی گفت: به دلیل حضور آحاد مختلف مردم برای برپایی نمازهای جماعت و آیین‌های مذهبی، مرکز جشن امسال را مساجد قرار دادیم ولی همچنان پایگاه‌های ما در مدارس و سطح شهر برپا خواهد بود تا کمک‌های مردمی در آستانه عید نوروز در دستگیری از نیازمندان جامعه جمع‌آوری شود.

وی ابراز داشت: همه کمک‌های جمع‌آوری شده اعم از نقدی و غیر نقدی تا قبل از پایان سال بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که در این زمینه اولویت در رفع نیازمندی خانواده‌هایی است که بیشتر در مضیقه و تنگنا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: امسال با توزیع پیام احسان و نیکوکاری و پاکت تقسیم شادی‌ها در بین مدارس، دانش‌آموزان با همکاری فرهنگیان و هماهنگی اداره کل و مدیریت‌های آموزش و پرورش و محوریت سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان 16 اسفند ماه برگزاری جشن را در مدارس شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدایای جمع‌آوری شده از هر مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص می‌یابد.

این مسئول افزود: در سال جاری اقدام ارزشمند مسجد محوری صورت گرفته که روز پنجشنبه 17 اسفند ماه با محوریت مساجد و همکاری هیئت امنا اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌‌کنیم.

زلالی ابراز داشت: در روز جمعه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه چشم‌انتظار مردم خیر و نوع دوست خواهیم بود تا کمک‌های خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست در اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم به مشارکت در این امر نیک تلاش و کوشش کنند تا جشن عاطفه‌ها همراه با مهر و محبت را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول