اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خانه ملت با طرح پرسشی به مدعیان حقوق بشر مطرح کرد

چرا اجازه پخش برنامه‌های ایران را از ماهواره‌ها نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به فتنه‌گری علیه ایران گفت: آنان که شعار دموکراسی سر می‌دهند چرا اجازه پخش برنامه‌های ایران را از ماهواره‌ها نمی‌دهند و همه اینها به این علت است که از نظام اسلامی می‌ترسند.

چرا اجازه پخش برنامه‌های ایران را از ماهواره‌ها نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، همزمان با شروع راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم سراسر کشور، مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان نوشهر نیز از آغاز راهپیمایی 22 بهمن 91 به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نوشهر با قدردانی از حضور چشمگیر مردم گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های امام و شهدا است.

قاسم احمدی‌لاشکی اظهار داشت: مردم با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات نشان دادند که به ولایت و نظام عشق می‌ورزند.

وی افزود: وجه تمایز انقلاب با سایر انقلاب‌ها در این است که انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است که موجب زنده شدن تشیع شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس یادآور شد: در حال حاضر ایران در منطقه و جهان جایگاه رفیعی دارد که به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده است.

احمدی با بیان اینکه انقلاب ما امروز الگوی جهانیان است، اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای  بزرگی دست یافته‌ایم که همه این‌ها به برکت انقلاب و خون شهدا است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه‌های رشد آموزشی در طول پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال 57 تنها 150 هزار دانشجو در حال تحصیل بودند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز این میزان به 4 میلیون و 400 هزار نفر رسیده است که نشان از رشد بالای علمی کشور دارد.

وی در پایان با اشاره به فتنه و تحریم‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: آنان که شعار دموکراسی سر می‌دهند چرا اجازه پخش برنامه‌های ایران را از ماهواره‌ها نمی‌دهند و همه اینها به این علت است که از نظام اسلامی می‌ترسند.

انتهای پیام/86019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول