اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی - 24

بابائیان‏آتنی: زندگی‌نامه و خاطرات شهدای زن سمنان تدوین می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان از تدوین زندگی‌نامه و خاطرات شهدای زن این استان به صورت بروشور، لوح فشرده و کتاب خبر داد.

بابائیان‏آتنی: زندگی‌نامه و خاطرات شهدای زن سمنان تدوین می‏شود

رضا بابائیان‏آتنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در آستانه برگزاری یادواره شهدای زن استان سمنان، به تشریح فعالیت‏های کمیته علمی این یادواره پرداخت و اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام چه در صدر اسلام و چه در نهضت‌های بعد از آن، همواره نقش زنان تعیین‌کننده و سازنده بوده است.

وی ادامه داد: زنان همواره به پاسداری از اسلام خویش در مقابله با طواغیت زمان در صف اول قرار گرفتند و رسالت تاریخی خود را با اتکا به روحیه ایثار و از خودگذشتگی تا سر حد جان به کمال رساندند.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان در ادامه در خصوص اقدامات کمیته علمی یادواره شهدای زن خاطرنشان کرد: کمیته علمی یادواره شهدای زن موظف به شناسایی نویسندگان مجرب و تأثیرگذار، تدوین زندگی‌نامه و خاطرات شهدای زن به صورت بروشور، لوح فشرده و کتاب بوده است.

بابائیان‏آتنی از دیگر اقدامات کمیته علمی را همکاری با کمیته فرهنگی تبلیغی برای تأیید محتوا و بسته فرهنگی، بررسی نهایی و ویرایش فنی آثار شهدای زن به منظور چاپ کتاب، تعامل و همکاری با دبیر یادواره جهت انتخاب سخنران و تهیه متون و محتوای مربوط به کارت دعوت، فرم نظرسنجی و لوح تقدیر عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان تصریح کرد: برگزاری جلسات کمیته علمی یادواره برای تبادل‌نظر و هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها و تلاش و تأکید برای تهیه و تولید آثار فاخر، ارزشمند و ماندگار از دیگر اقدامات این کمیته است.

نخستین یادواره 13 شهید زن استان سمنان، امروز (پنج‌شنبه) در سالن اجتماعات هلال احمر با سخنرانی فائزه عظیم‌زاده‏اردبیلی، استاد دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول