اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان:

ایران اسلامی مملو از استعدادهای درخشان و کم‎نظیر است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ایران اسلامی مملو از استعدادهای درخشان و کم‎نظیر است که در صورت بسترسازی مناسب می‎تواند آینده مدیریتی نظام را تضمین کند.

ایران اسلامی مملو از استعدادهای درخشان و کم‎نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی سوخت‎سرایی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان علمی استان گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با ماهیت الهی خود سرآغاز حاکمیت دینی با محوریت ولایت مطلقه فقیه در عصر حاضر شد و توانست تمام معادلات متفکران دنیای غرب مبنی بر عقیم بودن دین در مدیریت جوامع بشری را نقش بر آب کند.

بها دادن به مردم زمینه‎سازی شکوفه‎های استعدادهای بالقوه بوده است

وی ادامه داد: شاید سئوالی که پس از 34 سال ذهن بسیاری از متفکران غربی را به خود مشغول داشته، این است که رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی در دنیای پر دسیسه چیست؟

سوخت‎سرایی خاطرنشان کرد: در پاسخ به تمام توطئه‎ها و دسیسه‎های دشمنان نظام و انقلاب باید گفت که در کنار ایمان به خدا، وحدت امت، رهبری امام راحل و خلف شایسته ایشان، بها دادن به مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه‎های نظام اسلامی و زمینه‎سازی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان برای تحقق شعار «ما می‎توانیم» بوده است.

ایران مملو از استعدادهای درخشان است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: همایش تجلیل از نخبگان برتر در استان گلستان بیانگر حقایقی واضح و تحقق چند هدف غایی است.

وی افزود: ایران اسلامی مملو از استعدادهای درخشان کم‎نظیری است که در صورت بسترسازی مناسب می‎تواند آینده مدیریتی نظام در عرصه‎های مختلف را تضمین کند.

سوخت‎سرایی بیان داشت: تجلیل از پویندگان علم و دانش همچنان زنده و پویا است و رقابت همراه رفاقت می‎تواند، بسترساز شکوفایی استعدادها شود.

گلستان در دهه اخیر رشد تحسین برانگیزی در زمینه علمی داشته است

سوخت‎سرایی عنوان کرد: تجلیل از این ستارگان و نخبگان بیانگر این حقیقت است که استان گلستان در دهه اخیر با رشد تحسین‌برانگیز در عرصه‎های علمی، توانسته است خاکریزهای علم و افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان متذکر شد: ارتقای جایگاه استان در کنکور از رتبه 24 به 9 و احراز رتبه اول در توسعه آموزش‎های فنی و حرفه‎ای، کار و دانش و کسب عنوان‎های برتر در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی از مصادیق آن است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و روزهای پیش رو در این سال و سال‎های آینده همچنان شاهد عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول