اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

آبپخش سالن اجتماعات ندارد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: شهر آبپخش فاقد سالن اجتماعات است.

آبپخش سالن اجتماعات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران مدارس و جمعی از فرهنگیان آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش در هر کشوری دارای سرمایه‌های ارزشمندی است و پتانسیل‌های انسانی که مربیان و مربیان را شامل می‌شود، مهم‌ترین سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: هر کشوری توسعه یافته است، باید نتیجه گرفت که آموزش و پرورشی قوی و کارآمد دارد، چون بدون در اختیار داشتن سیستم‌ آموزشی قوی نمی‌توان به پیشرفت و توسعه در سطوح مختلف دست یافت.

خرم‌روز بیان داشت: تربیت جامعه و انسان‌سازی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که آموزش و پرورش بر عهده دارد و باید با تمام توان در مسیر تغییر نگرش در میان جامعه بکوشیم.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی به جایگاهی مطلوب در عرصه علمی دست یافته و جایگاه 13 تولید علم جهانی را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با تاکید بر آنکه در علم پزشکی ایران یکی از توسعه‌ یافته‌ترین کشورهای جهان است، اذعان داشت: در عرصه علمی و پزشکی ایران اسلامی به جایگاه مطلوبی دست یافته و رتبه پنجم علم پزشکی و فناوری را به خود اختصاص داده است.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: انتشار و ثبت 33 هزار و 467 تحقیق علمی در سطح جهانی و صدور سالانه 23 هزار مدرک تحصیلی در کشور از پتانسیل‌های ارزشمندی است که میهن اسلامی ما در عرصه علم و دانش در اختیار دارد.

خرم‌روز ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم تعلیم و تربیت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با انجام صحیح وظایف خود در این مسیر قدم برداریم.

آبپخش 32 نویسنده دارد

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تمام توان خود را برای کند کردن حرکت‌های علمی ایران اسلامی به کار گرفته است، افزود: دنیای استکبار با بهره‌گیری از تهاجم فرهنگی و ترفندهای جنگ نرم برای ایجاد اخلال در توسعه علمی بلاد ایران اسلامی تلاش می‌کند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش آبپخش فاقد سالن اجتماعات مناسب است و برای برگزاری جلسات با محدودیت‌های فراوانی روبه‌روست که انتظار داریم اداره کل آموزش و پرورش یا اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر با اتمام سالن اجتماعات نیمه‌تمام آموزش و پرورش این معضل را رفع کنند.

خرم‌روز بیان داشت: آبپخش توانمندی بالایی در عرصه‌های علمی دارا است و دارا بودن 32 نویسنده و رتبه‌های برتر سالانه در کنکور سراسر نشان از توانمندی بالای آبپخش در عرصه‌های علمی است.

وی یادآور شد: در کنکور سراسر 90 و 91 آبپخش پذیرش‌های زیادی در رشته‌های پزشکی، فنی و مهندسی و دانشگاه‌های برتر کشور داشته و این مهم نشان از عملکرد مطلوب آموزش و پرورش آبپخش در عرصه‌های علمی و آموزشی است.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول