اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف اعتبار 500 میلیون تومانی

اردوگاه شهید ‌هاشمی‌نژاد بهشهر تجهیز شد

خبرگزاری فارس: اردوگاه شهید ‌هاشمی‌نژاد شهرستان بهشهر با صرف 500 میلیون تومان تجهیز شد.

اردوگاه شهید ‌هاشمی‌نژاد بهشهر تجهیز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ظهر امروز مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار دوم یعقوب سلیمانی ریاست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که در این مراسم، 9 پروژه طرح صالحین اردوگاه کشوری شهید هاشمی‌نژاد بسیج بهشهر به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها که با صرف 500 میلیون تومان به اتمام رسیدند شامل احداث 21 واحد کلبه، 10 واحد سوئیت، 32 واحد آلاچیق، یک سالن همایش 300 نفره به نام شهید آوینی، برج نور همچنین آسفالت ورودی و فضای داخلی اردوگاه است.

به گفته شعبان‌علی حیدریان فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، احداث این واحدها از پروژه‌های مربوط به طرح صالحین کشوری بوده و سعی شده محیطی استاندارد، متنوع، زیبا و متناسب با شرایط اقلیمی و تاریخی منطقه باشد که مورد رضایت مسئولان هم واقع شود.

گفتنی است، اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در منطقه تفریحی ـ توریستی و ضلع جنوبی پارک ملی عباس‌آباد این شهرستان واقع شده و هر ساله میزبان صدها بسیجی شرکت کننده در اردو‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تربیتی و آموزشی از سراسر کشور است.

انتهای پیام/86001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول