اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در درگیری با ماموران ناجا

4 قاچاقچی مسلح در کرمان به هلاکت رسیدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به برخورد قاطع پلیس‌ با سودگران مرگ گفت: طی عملیات شب گذشته چهار قاچاقچی و شرور مسلح در کرمان به هلاکت رسیدند.

4 قاچاقچی مسلح در کرمان به هلاکت رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع‌ر سانی پلیس استان کرمان، سردار ‌حسین چناریان‌ اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی پلیس کرمان پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی یک باند مسلحانه تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و واحدهای عملیاتی دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری 145 ماهان شب گذشته در محور بم - کرمان و با توجه به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با دور زدن ایست و بازرسی به صورت پیاده و سپس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد مخدر را انتقال دهند، حوالی ایست و بازرسی راین اقدام به کمین کردند.

چناریان خاطر‌نشان کرد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین و مواجه شدن با ماموران انتظامی به دستور ایست آنان توجه نکرده و با اقدام به تیراندازی قصد فرار داشتند که با عکس‌العمل سریع ماموران‌ در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی بیان داشت: در این عملیات ماموران انتظامی چهار نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را مجروح کردند.

‌چناریان‌ با اشاره به کشف 38 کیلو هروئین، مقادیری سلاح غیر ‌مجاز و توقیف یک دستگاه پژو 405 طی عملیات شب گذشته گفت: پلیس استان کرمان به برخوردهای قاطعانه خود با سوداگران مرگ ادامه می‌دهد و این برخوردها زنگ خطری برای باندهای کلان و بین‌المللی قاچاق مواد مخدر است.

وی‌ با اشاره به اینکه استفاده از امکانات نوین در برخورد با قاچاقچیان، پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان را به یک پلیس علمی تبدیل کرده است، اذعان داشت: در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی، مرزهای استان کرمان به ناامن‌ترین مرزها برای سوداگران مرگ تبدیل شده است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول