اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر زنان در مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی مطرح کرد:

زن در نهاد خانواده اولویت نخست دشمنان برای اضمحلال جامعه اسلامی

خبرگزاری فارس: پژوهشگر مطالعات زنان مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی گفت: زن در نهاد خانواده اولویت نخست دشمنان برای اضمحلال جامعه اسلامی بشمار می‌رود و از این حیث شعارهایی چون حقوق زن و کرامت زن را سر می‌دهند.

زن در نهاد خانواده اولویت نخست دشمنان برای اضمحلال جامعه اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معصومه حاج‌ حسینی ظهر عصر امروز در مراسم یادواره 75 شهید زن خراسان‌رضوی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار کرد: مسئله زنان از حیث نقش زنان و جایگاه آنان در پیروزی جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمانی یکه و تنها در مقابل تمام ابرقدرت‌های جهانی ایستاد که کشوری با ادبیات مملکت‌داری نورسته بود.

حاج حسینی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب جبهه گرفتن جوامع مستکبر در برابر ایران است، خاطر نشان کرد: در زمانی که جهان فقط تحت سلطه دو حاکمیت غرب و شرق بود انقلاب اسلامی با مدل اسلامی و گفتمان دینی در برابر جهان استکبار ایستاد و این انگیزه جهان سلطه برای اضمحلال انقلاب اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در تقابل گفتمان حداکثری استعمار است؛ انقلاب پیروز می‌شود و آثار آن را امروز در موج بیداری اسلامی که نشأت گرفته از اندیشه‌های امام راحل(ره) است، شاهد هستیم.

پژوهشگر مطالعات زنان و خانواده مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی با تاکید بر اینکه رهبری حکیمانه، نظام‌مند و مهندسی ‌شده امام راحل(ره) رمز پیروزی در میدان نبرد با دشمنان نظام است، یادآور شد: وجود امام راحل(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یکی از شاخصه‌های اصلی در گذار از پیچ تاریخی و جنگ با دشمنان نظام تلقی می‌شود.

حاج حسینی از ناامیدی دشمنان نسبت به آسیب‌پذیری ایران در جنگ سخت یاد کرد و گفت: جنگ نرم سلاح دهه اخیر دشمنان نظام در مسیر آسیب بر پیکره انقلاب اسلامی برشمرده می‌شود که مقام معظم رهبری در دهه اخیر با عناوین و ادبیات مختلف ملت را نسبت به این جنگ نرم آگاه ساخته‌اند.

وی تاکید کرد: تهاجم فرهنگی،شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، قتل عام فرهنگی و جنگ نرم عناوینی است که رهبر معظم انقلاب در دهه اخیر و به کرات آن را تکرار و آحاد جامعه را هوشیار ساخته‌اند.

پژوهشگر مطالعات زنان و خانواده مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی با ابراز نارضایتی از برخورد‌های تشریفاتی و تزئینی نسبت به این جنگ در سطح جامعه، خاطر نشان کرد: به مانند جنگ سخت برای ارائه راهکار صحیح و گذار از جنگ نرم نیازمند اتاق وضعیت جنگ نرم برای برنامه‌ریزی مدون هستیم.

حاج حسینی با اشاره به اینکه دشمنان نظام در حال حاضر زن ایرانی و مسلمان را در نهاد خانواده هدف هجمه‌های خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: اکنون زمان بسیار حساسی برای زنان ایران اسلامی است چرا که هر ساله اسفندماه شاهد برگزاری دو اجلاس ژنو به بهانه حقوق زن و نشست مقام زن در نیویورک است.

وی اذعان کرد: تلاش غرب برای اضمحلال جمهوری اسلامی ایران زمانی به شکل جدی‌تر و هراسناک‌تر مطرح شد که قدرت در جریان اصولگرایان قرار گرفت.

پژوهشگر مطالعات زنان و خانواده مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی ادامه داد: اعتراف غرب و دشمنان امروز نظام حاکی از آن است که تا مادامی که خانواده عنصر تشکیل‌ دهنده جامعه باشد از هیچ مسیری نمی‌توان جامعه را رو به زوال و نابودی کشاند.

حاج حسینی با اشاره به اینکه شعار تساوی حقوق زن از ناحیه مدعیان فمینیسم مبتنی بر ارائه الگوی سکولاریته به جامعه دینی است، یادآور شد: ملت ایران باید با پیروی از منویات رهبری راه درست را برای ادامه راه در سایه ولایت فقیه ادامه دهند.

پژوهشگر مطالعات زنان و خانواده مرکز آینده پژوهشی و مطالعات راهبردی اظهار کرد: ایران نظامی استکبارستیز از صدر تا ذیل بوده و در برابر تهدیدات جامعه بین‌الملل مستحکم ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/70023/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول