اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و ششم لیگ برتر/

پیروزی نفت تهران در برابر صبا در نیمه نخست

خبرگزاری فارس: نیمه نخست بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در چارچوب لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری دو بر صفر تیم نفت به پایان رسید.

پیروزی نفت تهران در برابر صبا در نیمه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

برای صبا در این دیدار مهرداد طهماسبی، میثم خسروی، مسعود حق‌جو، مرتضی کاشی، رامین رضاییان، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، دیویدویکروم، میلاد نوری، مهدی مومنی، ایمان رزاقی راد به مربیگری عبدالصمد مرفاوی به میدان رفتند.

تیم فوتبال نفت آبادان را نیز در این دیدار حامد فلاح‌زاده، پوریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل نعمه، میثم حسینی، علی عزتی، رحیم ذهیوی، یعقوب کریمی، محسن یوسفی، مصطفی سیفی و امین منوچهری به مربیگری منصور ابراهیم‌زاده همراهی می‌کنند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین اسدی است که سعید علی نژادیان، حسین ظهیری و محمد ملکی او را در قضاوت این مسابقه یاری می‌کنند.

در دقیقه 17 این مسابقه امین منوچهری در موقعیت تک به تک با دروازبان تیم صبا قرار گرفت که مهرداد طهماسبی دروازه بان صبا توانست با یک عکس‌العمل به موقع این موقعیت را از منوچهری و تیم نفت بگیرد.

در دقیقه 20 مسابقه محسن یوسفی توانست روی ارسال کرنری که بر روی دروازه صبا انجام شد با ضربه سر نخستین گل این مسابقه را به نفع تیم نفت تهران رقم بزند.

امین منوچهری دو دقیقه بعد نیز در میان مدافعان تیم صبای قم ضربه سر دیگری زد که این بار طهماسبی توانست این توپ را مهار کند.

در دقیقه 36 مسابقه بار دیگر این تیم نفت بود که همانند گل نخست با ارسالی از روی نقطه کرنر توسط احمد آل‌نعمه با ضربه سر به گل دوم خود دست یافت.

در دقیقه 40 مسابقه نیز باز هم طهماسبی دروازبان صبا توانست در موقعیت تک به تک توپ منوچهری مهاجم تیم نفت را دفع کند.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که طی آن تیم نفت تهران توانست با یک گل صبای قم را با شکست بدرقه کند.

صبا تا قبل از این دیدار با 35 امتیاز در رده دهم و نفت تهران هم با 40 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار داشتند.

انتهای پیام/78010/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول