اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهایی از دیدار صبا و نفت در قم

صبا در فکر کسب نخستین پیروزی برابر نفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در تاریخ بازی‌های رو در رو با نفت تهران در هفته بیست و ششم برابر این تیم صف‌آرایی می‌کند.

صبا در فکر کسب نخستین پیروزی برابر نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم برای بازی با تیم فوتبال نفت تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب آخرین تمرین خود را در  ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام برگزار کرد.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته نهم دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه اول اسفند ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

* نفتی‌ها بدون تمرین در قم برابر صبا

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران که عصر دوشنبه وارد قم شدند برخلاف سایر میهمانان صبا که حداقل یک جلسه تمرین سبک را در قم برگزار می‌کنند ترجیح دادند در قم تمرین نکنند.

پیش از این برخی تیم‌ها بعد از حضور در قم و پیش از مسابقه با تیم صبای قم در مجموعه ورزشی هلال احمر یا زمین چمن دانشگاه قم تمرین خود را برگزار می‌کردند اما نفتی‌ها آخرین جلسه تمرینی خود را در تهران انجام داده و بعد راهی قم شدند.

* صبای قم در سیزدهمین بازی خانگی میزبان شاگردان ابراهیم‌زاده

دیدار با تیم فوتبال نفت تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سیزدهمین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم محسوب می‌شود.

صبای قم در حالی از تیم فوتبال نفت تهران و شاگردان منصور ابراهیم‌زاده تیم پنجم جدول رده‌بندی پذیرایی می‌کند که تا قبل از این دیدار در 12 مسابقه میزبان حریفان بوده است که حاصل آن سه پیروزی، هفت تساوی و دو باخت بوده است.

سه پیروزی صبای قم برابر تیم‌های پیکان تهران، گهر شهرداری دورود و صنعت نفت آبادان به دست آمده است در حالی که صبای قم در خانه و در حضور تماشاگران قمی پیش از این به تیم‌های ملوان بندر انزلی و راه آهن شهر ری باخته است.

* صبا در پی کسب نخستین بازی برابر نفت تهران

تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که صبا در پنج بازی قبلی دو تیم در چارچوب بازی‌های لیگ برتر موفق به شکست نفت تهران نشده است.

دو تیم در لیگ‌های دهم و یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور چهار بار با یکدیگر رو به رو شده بودند که نتایج آن دو تساوی برای هر دو تیم بوده است. در حالی که نفتی‌ها نخستین برد خود را در بازی رفت این فصل در ورزشگاه تختی تهران برابر صبا کسب کردند و حالا صبا تلاش می‌کند نخستین برد خود را در مقابل تیم فوتبال نفت تهران به دست بیاورد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول