اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فراهم کردن کالاها و کنترل بازار آسان است/کسی حق بهانه‌تراشی ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم کردن کالاها و کنترل بازار آسان است و باید در هر لحظه به فکر آسایش مردم باشیم.

فراهم کردن کالاها و کنترل بازار آسان است/کسی حق بهانه‌تراشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی شواهد و قرائن نشان از آن دارد که فتنه‌ها در حال تکرار است که لازم است همه دلسوزان نظام در این برهه حساس به وظایف خود به درستی عمل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: جملات زیبا و تعابیر فریبنده زمینه‌ساز بروز فتنه‌ای جدید است و از زبان کسانی شنیده می‌شود که به هیچ وجه انتظار نمی‌رود.

وی گفت: باید گوشمان به فرمان رهبری باشد که می‌گویند و چه می‌خواهند تا بتوانیم در برابر فتنه‌ها سربلند از میدان خارج شویم.

صابری تأکید کرد: ما مسئولان باید وحدت و آرامش جامعه را حفظ کنیم و به فکر مشکلات مردم باشیم زیرا رهبری هم جز این چیزی از ما نمی‌خواهد.

                                  حضور کودک خردسال در راهپیمایی 22 بهمن در یاسوج

مسئول ارشد اجرایی در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران را در راهپیمایی 22 بهمن با حضور متنوع مردم از جانباز ویلچرنشین تا کودک یک‌ساله و 6 ماهه می‌توان دید و مشاهده کرد.

وی با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم این استان در روز 22 بهمن بیان کرد: این راهپیمایی آن‌قدر عظیم بود که در تهران می‌گفتند ما حالا فهمیدیم که کهگیلویه و بویراحمد کجاست.

صابری گفت: شاید ما در این استان که حضور گسترده مردم را در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها دیدیم برایمان تکراری باشد ولی این حرکت‌ها در تهران و نزد مسئولان نظام الگو شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، نزدیک شدن به ایام عید را برای مدیران به جهت انجام وظایف خود در دو بخش گردشگری و تنظیم بازار و قیمت‌ها و کمبودها مهم خواند و ابراز داشت: در آستانه ایام عید هستیم و متأسفانه شاهد برخی حوادث ناخوشایند و رنج‌آور هستیم که در قدم اول حفظ شأن و آبروی مردم چه ساکنین و چه مهمانان و گردشگران وظیفه اصلی مسئولان در این ایام است.

                                                  بازارچه تعاون روستایی-یاسوج

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی مهمان‌پذیر است که اگر چه ممکن است گردشگر اقامت طولانی در این استان نداشته باشد ولی ترددها زیاد بوده و جاده‌ها شلوغ است و از این حیث ورودی شهرها و پذیرایی‌های بین جاده‌ای را باید به بهترین وجه ممکن سامان داد.

صابری همچنین نظارت بر قیمت‌ها و نظارت بر رعایت بهداشت را امری ضروری به ویژه در این ایام خواند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کنترل قیمت‌ها و توزیع مناسب کالاها و محصولات را امری شدنی و سهل دانست و خاطرنشان کرد: نباید ما مدیران را غرور بگیرد و کارهای شدنی را انجام ندهیم و دنبال بهانه باشیم زیرا معتقدم هم کنترل قیمت‌ها و هم دسترسی آسان مردم به کالاهای خوراکی و غیرخوراکی ضروری شدنی است که در این زمینه باید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که شاهد گرانی و کمبود کالاها به خصوص در ایام پایانی سال نباشیم.

انتهای پیام/82005/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول